Zobrazit minimální záznam

Creating and development of company marketing



dc.contributor.advisorŽáček Vladimír
dc.contributor.authorŠrámková Lucie
dc.date.accessioned2016-05-13T16:13:36Z
dc.date.available2016-05-13T16:13:36Z
dc.date.issued2014-11-13
dc.identifierKOS-559709793505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64293
dc.description.abstractCílem této práce je tvorba a rozvoj marketingu z teoretického pohledu a následná aplikace v praxi. K praktické části posloužilo vytvoření a následné vyhodnocení dotazníku, zaměřeného na marketing a zákazníka a rozhovory s vedoucími poboček firmy INTERSPORT. Získané informace vybrané firmy posloužily k ukázce realizace marketingu v praxi a k zodpovězení výzkumných předpokladů.cze
dc.description.abstractThe aim of this thesis is the creation and development of marketing theory and subsequent application in practice. For the practical part of the thesis was created and subsequently evaluated a questionnaire focusing on marketing and a customer, and interviews with the leaders of subsidiaries of INTERSPORT. Gained information of this company helped to show how marketing is put into practice, and to answer research assumptions.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectmarketing, trh, zákazník, podnik, výrobek, segmentace, marketingový mix, komunikační mix, konkurencecze
dc.subjectmarketing, market, customer, firm, product, segmentation, marketing mix, communications mix, competitioneng
dc.titleTvorba a rozvoj marketingu podnikucze
dc.titleCreating and development of company marketingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2015-01-21
dc.contributor.refereeHolá Jana
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam