Zobrazit minimální záznam

Marketing approach to the internet banking



dc.contributor.advisorŽáček Vladimír
dc.contributor.authorČernohorský David
dc.date.accessioned2016-05-13T16:13:17Z
dc.date.available2016-05-13T16:13:17Z
dc.date.issued2014-11-13
dc.identifierKOS-559451261605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64281
dc.description.abstractBakalářská práce Marketingový přístup k internetovému bankovnictví se zabývá problematikou internetového bankovnictví a jeho využití pro marketingové účely. Dále je v práci uvedeno, jak se marketing odráží v internetovém bankovnictví, a jak se dá pracovat s jednotlivými nástroji marketingu, tak aby byl marketing maximálně využit pro internetové bankovnictví. Spolu s touto problematikou bere práce v úvahu další možnosti rozvoje internetového bankovnictví. Na základě teoretického podkladu je v praktické části bakalářské práce provedena analýza dotazníkového šetření. Pomocí zjištěných dat je vyhodnoceno internetové bankovnictví vybrané společnosti a navržena konkrétní doporučení pro zlepšení využití této služby.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis named "Marketing approach to the internet banking" deals with analysis of internet banking issues and its use for marketing purposes. The thesis also explores connections between internet banking and marketing and shows how to maximaze the use of marketing resources. Possibilities for further development of Internet banking are also taken into account. This analysis is based on theoretical background and was conducted through questionnaire servey. Resulting data is used in the summary chapter to suggest guture efficiency improvements of selected company´s internet banking.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectInternetové bankovnictví; marketing; platební styk; nástroje marketingu; databáze; internet;cze
dc.subjectInternet banking; marketing; system of payment; marketing tools; database; interneteng
dc.titleMarketingový přístup k internetovému bankovnictvícze
dc.titleMarketing approach to the internet bankingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2015-01-27
dc.contributor.refereeBrdek Vladimír
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu



Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam