Marketingový přístup k internetovému bankovnictví
Marketing approach to the internet banking
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Černohorský David
Supervisor
Žáček Vladimír
Opponent
Brdek Vladimír
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení pedagogických a psychologických studiíDefended
2015-01-27Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce Marketingový přístup k internetovému bankovnictví se zabývá problematikou internetového bankovnictví a jeho využití pro marketingové účely. Dále je v práci uvedeno, jak se marketing odráží v internetovém bankovnictví, a jak se dá pracovat s jednotlivými nástroji marketingu, tak aby byl marketing maximálně využit pro internetové bankovnictví. Spolu s touto problematikou bere práce v úvahu další možnosti rozvoje internetového bankovnictví.
Na základě teoretického podkladu je v praktické části bakalářské práce provedena analýza dotazníkového šetření. Pomocí zjištěných dat je vyhodnoceno internetové bankovnictví vybrané společnosti a navržena konkrétní doporučení pro zlepšení využití této služby. The bachelor thesis named "Marketing approach to the internet banking" deals with analysis of internet banking issues and its use for marketing purposes. The thesis also explores connections between internet banking and marketing and shows how to maximaze the use of marketing resources. Possibilities for further development of Internet banking are also taken into account.
This analysis is based on theoretical background and was conducted through questionnaire servey. Resulting data is used in the summary chapter to suggest guture efficiency improvements of selected company´s internet banking.
Collections
- Bakalářské práce - 32151 [1278]