Strategická analýza společnosti Karpem, a.s. a návrh na zlepšení
Strategic Analysis of the Karpem Company and Proposals to Improve
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Hudcová Zdeňka
Vedoucí práce
Hromada Eduard
Oponent práce
Strnad Michal
Studijní obor
Management a ekonomika ve stavebnictvíStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky a řízení stavebnictvíObhájeno
2015-01-26Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá strategickou analýzou společnosti KARPEM, a.s. a v závěru navrhuje možná aplikovatelná zlepšení na její zlepšení. V první části práce je identifikovaný podnik KARPEM, a.s. a jeho základní charakteristiky. Druhá část práce zahrnuje přímo strategickou analýzu okolí společnosti. Třetí část se zabývá analýzou oborového okolí společnosti KARPEM, a.s., která zahrnuje několik dílčích analýz napomáhajících odhalení nedostatků a z druhé strany také výhod strategie společnosti. Další část řeší analýzu stakeholders, která je nedílnou součástí strategické analýzy. V další části je řešena analýza vnitřního prostředí společnosti KARPEM, a.s. Předposlední část práce se zabývá jednou z nejznámějších analýz - analýzou SWOT a poslední část práce zhodnocuje části předchozí a z nich navrhuje možnosti zlepšení strategie této společnosti. This thesis deals with strategic analysis of the company KARPEM a.s., and suggests possible applicable measures for its improvement. The first part identifies KARPEM a.s. and its basic characteristics. The second part contains strategic analysis of the company's environment. The third part deals with the analysis of the professional environment KARPEM a.s., which includes several analyzes that help reveal deficiencies and benefits of the company's strategy. Another section addresses the analysis of stakeholders, which is an integral part of the strategic analysis. The next part is solved analysis of internal environment of KARPEM a.s. The penultimate section deals with one of the most famous analysis - SWOT analysis and the last part of the thesis makes summation and suggests avenues for improving the strategy of the company.
Kolekce
- Diplomové práce - 11126 [826]