Zobrazit minimální záznam

Airports Marketing Communications



dc.contributor.advisorEndrizalová Eva
dc.contributor.authorVančura David
dc.date.accessioned2016-05-13T09:49:15Z
dc.date.available2016-05-13T09:49:15Z
dc.date.issued2015-11-30
dc.identifierKOS-587864473805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64018
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je Marketingová komunikace letišť. Práce seznamuje se základními principy marketingu a marketingové komunikace, prvky nových a populárních typů marketingového řešení a legislativního ošetření reklamy. Práce se konkretizovala na marketingovou komunikaci letišť a popisuje postup tvorby komunikace s doplněním různých příkladů. V praktické části byl proveden rozbor komunikace Letiště Václava Havla a dvou konkrétních problémů. V závěru práce je uveden diagram postupu tvorby strategií a aplikace na vybraný marketingový problém.cze
dc.description.abstractThe topic of this master thesis is Airport Marketing Communication. The thesis introduces basic principles of marketing and marketing communication, new and popular types of marketing solutions, and legislative of advertising. The Thesis is oriented on airport marketing communication and describes communication creation procedures with some examples. There are analyses of Václav Havel Airport Prague marketing communication and two specific examples in practical part. In summary, there is diagram of strategy creation procedures and its application to marketing problems.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectMarketing, Marketingová komunikace, Legislativa v reklamě, Marketing letišť, Reklama, Marketingový plán, Marketingové postupycze
dc.subjectMarketing, Marketing communication, Legislative of advertising, Airport marketing, Advertising, Marketing plan, Marketing strategyeng
dc.titleMarketingová komunikace letišťcze
dc.titleAirports Marketing Communicationseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-01-19
dc.contributor.refereeSkolilová Petra
theses.degree.disciplineProvoz a řízení letecké dopravycze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam