Zobrazit minimální záznam

Sound module for interactive vehicle simulator



dc.contributor.advisorBouchner Petr
dc.contributor.authorLorinc Matúš
dc.date.accessioned2016-05-13T09:48:10Z
dc.date.available2016-05-13T09:48:10Z
dc.date.issued2015-11-30
dc.identifierKOS-587864423405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/63967
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou zvuku a zvukové simulace na automobilovém trenažéru, ktera je nejvíce přehlížený aspekt pro simulaci jízdy automobilu. Při jízdě skutečného automobilu jsou zvuky motorů, pneumatik, brzd a zvuky z okolí (např. houkání sirén ambulance) velmi důležité pro vnímání a následní reakci řidiče. To mu pomáhá, aby zabránil nehodě, změnil zařazenou rychlost nebo například zpomalil. Metody pro generování zvuku a různý přístupy k simulované reprodukci zvuku jsou popsány v této práci, pro co nejvěrnější napodobení skutečných zvuků vozu, které by mohli být použity pro automobilový simulátor.cze
dc.description.abstractThis master thesis concerns the sound analysis and the sound simulation for driving simulator as the most overlooked aspect for a car drive simulation. When driving a real car sounds of engine, tires, brakes and sounds from surroundings (e.g. ambulance sirens wailing) are very important for perception and sequent driver's reaction. It helps him to avoid an accident, change a gear or for instance slow down. Methods for sound generation and different approaches of simulated sound reproduction are described in this thesis. Main contribution of this work is a complex sound model created for the closest imitation of real sounds of car, which might be used in a static car simulator.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectzvuk, hluk, simulace, simulátor jízdycze
dc.subjectsound, noise, simulation, car simulatoreng
dc.titleZvukový modul pro interaktivní vozidlový simulátorcze
dc.titleSound module for interactive vehicle simulatoreng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-01-18
dc.contributor.refereeFábera Vít
theses.degree.disciplineInteligentní dopravní systémycze
theses.degree.grantorústav dopravních prostředkůcze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam