Zlepšení přestupních vazeb MHD v uzlu Nádraží Braník
Improving the Interchange Point Nádraží Braník
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Černý Martin
Vedoucí práce
Penc Miroslav
Oponent práce
Trešl Ondřej
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních systémůObhájeno
2015-09-11Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se zabývá zlepšením přestupních vazeb v uzlu veřejné dopravy Nádraží Braník. Cílem bylo navrhnout několik úprav přednádražního prostoru, které by vedly ke zkrácení přestupních vazeb. Výsledkem je návrh tři různých variant, jenž se od sebe značně odlišují. Nejvýhodnější varianta je rozvedena do detailnější podoby popisu a výkresu. Podařilo se tak nalézt různá řešení úprav přednádražního prostoru v tomto přestupním uzlu veřejné dopravy. As a subject of this bachelor thesis might be considered improvement of transfer relations in the Nádraží Braník public transport interchange point. The target of this thesis is to find out several suggestions on rebuilding this terminal, which should cut current distances between platforms of different kinds of public transport. As a result, three alternate solutions are evolved and the option, which is considered as the best one, is expanded into more detailed description and drawing. Couple of different solutions of this issue have been succesfully found.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16112 [388]