Zobrazit minimální záznam

Application of resilience engineering to air transport



dc.contributor.advisorVittek Peter
dc.contributor.authorChlumský Tomáš
dc.date.accessioned2016-05-13T09:44:21Z
dc.date.available2016-05-13T09:44:21Z
dc.date.issued2015-05-31
dc.identifierKOS-547164372205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/63799
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je představení resilience engineering a jeho nástroje Functional Resonance Analysis Method (FRAM) a posouzení přínosu a využitelnosti resilience engineering a metody FRAM pro civilní letectví. Pro posouzení je metoda FRAM v práci aplikována na vyšetřování nehody letů KLM 4805 a Pan Am 1736, která se stala 27. března 1977 na letišti Los Rodeos na Tenerife, a na analýzu postupů pro vyhýbání srážkám na okruhu neřízeného letiště.cze
dc.description.abstractThe subject of this thesis is a presentation of resilience engineering and of its tool Functional Resonance Analysis Method (FRAM) and an evaluation of their benefits for civil aviation. For the purpose of the evaluation FRAM is applied to the investigation of the accident of KLM 4805 and Pan Am 1736 flights on 27 March 1977 at Los Rodeos, Tenerife and to the analysis of procedures for collision avoidance in the traffic circuit of an uncontrolled aerodrome.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectResilience engineering, Functional resonance analysis method, FRAMcze
dc.subjectResilience engineering, Functional resonance analysis method, FRAMeng
dc.titleVyužití resilience engineering v letecké dopravěcze
dc.titleApplication of resilience engineering to air transporteng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2015-06-22
dc.contributor.refereeMatyáš Roman
theses.degree.disciplineProvoz a řízení letecké dopravycze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam