• Motivace ve výuce odborných předmětů na středních technických školách 

      Autor: Jiří Janků; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Dobrovská Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-01)
      Motivace žáků středních odborných škol je palčivým problémem české odborné výuky. V mno-hých případech jsou studijní výsledky jednotlivých žáků ale i celé studijní skupiny ovlivněny je-jich motivací ke studiu. Analýza ...
    • Tvorba vzorových příprav pro výuku odborného předmětu 

      Autor: Petr Leníček; Vedoucí práce: Svoboda Petr; Oponent práce: Tomešková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
      Cílem bakalářské práce bylo vytvoření vzorových příprav pro vyučování odborného předmětu oboru karosář. Přípravy jsou v rozsahu 6 vyučovacích hodin jednoho tematického okruhu. V teoretické části byla zaměřena pozornost ...
    • Učební text/vzorové přípravy pro výuku odborného předmětu 

      Autor: Karel Majer; Vedoucí práce: Vaněček David; Oponent práce: Andres Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-01)
      Cílem bakalářské práce je vytvoření „Vzorové přípravy učitele praktického vyučování pro Střední odborné školy strojírenské“. Práci jsem rozdělil na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána strojírenská ...
    • Virtuální a rozšířená realita ve výuce odborných předmětů 

      Autor: Radek Semelka; Vedoucí práce: Vaněček David; Oponent práce: Štyks Zbyněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-12)
      Tato práce se zabývá tématem virtuální a rozšířené reality ve vzdělávání v odborných předmětech a další využití při vzdělávání dospělých v SOU a firmě ŠKODA AUTO a.s. Je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. V ...
    • Využívání mnemotechnik na vysoké škole 

      Autor: Michal Černý; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Emrová Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-03)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou učení studentů vysokých škol, paměti a mnemotechnik. Teoretická část má za cíl shrnout a definovat nejdůležitější termíny v této oblasti. Tento cíl je dosažen pomocí analýzou ...