Tvorba vzorových příprav pro výuku odborného předmětu
Creation of Model Preparations for Teaching a Professional Subject
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Petr Leníček
Vedoucí práce
Svoboda Petr
Oponent práce
Tomešková Kateřina
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem bakalářské práce bylo vytvoření vzorových příprav pro vyučování odborného předmětu oboru karosář. Přípravy jsou v rozsahu 6 vyučovacích hodin jednoho tematického okruhu. V teoretické části byla zaměřena pozornost nejprve na kurikulární dokumenty a poté byla provedena didaktická analýza daného učiva a vymezení cílů výuky. Byl proveden výběr vhodných výukových metod a organizačních forem v návaznosti na aktivitu žáků. V praktické části bylo provedeno vypracováním konkrétních příprav, zdůvodnění postupu ověřování a hodnocení vědomosti studentů. Dále bylo provedeno praktické ověření příprav s jejich vyhodnocením a případným návrhem dalších úprav. V závěru bylo provedeno shrnutí, doporučení pro pedagogickou praxi a přínos. The aim of the bachelor's thesis was to create model preparations for teaching a pro-fessional subject in the field of bodywork. Preparations are in the range of 6 teaching hours of one thematic area. In the theoretical part, attention was focused on curricular documents and then a didactic analysis of the teacher and the definition of teaching objectives. The selection of suitable teaching methods and organizational forms in connection with functional pupils was proved. In the practical part, the elaboration of specific preparations, establishment of the verification procedure and evaluation of students' knowledge was proved. Furthermore, the practical implementation of the preparation with their evaluation and possible proposal of further modifications was proved. In the end, the reduction, recommendations for pedagogical practice and ben-efits were demonstrated.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1228]