• Eliminace příčin vzniku syndromu vyhoření ve státní sféře 

      Autor: Michaela Chládková; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Dvořáková Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-31)
      Tato bakalářská práce zkoumá příčiny syndromu vyhoření ve státní sféře a navrhuje efektivní opatření k jeho eliminaci. Teoretická část poskytuje přehled o vzniku, příčinách, příznacích a prevenci syndromu vyhoření. V ...
    • Prokrastinace žáků na střední škole 

      Autor: Vendula Zavadilová; Vedoucí práce: Dobrovská Dana; Oponent práce: Vobořilová Jarmila
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-03)
      Bakalářská práce se zabývá tématem prokrastinace u žáků střední školy. První část se zaměřuje na vymezení základních pojmů, historickému nástinu, příčinám vzniku prokrastinace, jejím formám, následkům chování s prvky ...
    • Syndrom vyhoření u pracovníků obvodního soudu 

      Autor: Lucie Doležalová; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Chmielová Dalajková Iveta
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na syndrom vyhoření u pracovníků obvodního soudu. Teoretická část se zabývá definicí pojmu syndrom vyhoření, jeho příznaky, fázemi, diagnostikou, léčbou a prevencí. Tyto koncepty jsou dále ...
    • Využití metody Mystery Shopping v průmyslovém podniku 

      Autor: Lucie Jelínková; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Emrová Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Bakalářská práce se zabývá jednou z metod marketingového výzkumu zvanou Mystery Shopping. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o marketingovém výzkumu, jeho metodách, technikách, ...