Prokrastinace žáků na střední škole
Procrastination of Secondary School Students
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Vendula Zavadilová
Vedoucí práce
Dobrovská Dana
Oponent práce
Vobořilová Jarmila
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá tématem prokrastinace u žáků střední školy. První část se zaměřuje na vymezení základních pojmů, historickému nástinu, příčinám vzniku prokrastinace, jejím formám, následkům chování s prvky odkládání povinností a preventivním opatřením prokrastinace. Obsahem druhé části je prezentace cílů, metodického postupu, výsledků a vyhodnocení empirického šetření zacíleného na získání přehledu o míře prokrastinace na vzorku žáků středních škol. Výzkum provedený s využitím postupů kvantitativního šetření se dále zaměřuje na zjištění, zda se míra prokrastinace liší v závislosti na pohlaví a ročníku studia střední školy. Závěr je vyhrazen souhrnu získaných poznatků. The bachelor thesis focuses on the topic of procrastination within high school students. Theoretical part of the thesis includes several topics: definition and description of basic concepts, historical outline, the causes of procrastination, its forms, the consequences of procrastination and preventive measures of procrastination. Content of the empirical section of the thesis includes the presentation of goals, methodological procedures, results and evaluation of an empirical survey aimed at obtaining an overview of the rate of procrastination on a sample of high school students. Research conducted using quantitative survey procedures further focuses on whether the rate of procrastination varies depending on gender and year of high school. The conclusion is reserved for a summary of the findings.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]