• Další vzdělávání učitelů praktického vyučování a odborného výcviku 

      Autor: Josef Kišš; Vedoucí práce: Veteška Jaroslav; Oponent práce: Kovaříková Miroslava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      V povolání učitele odborného výcviku a praktického vyučování má druh dalšího vzdělávání dva směry, které jsou navzájem propojené. Jedním směrem je odbornost ve své profesi, druhým směrem jsou pedagogické kompetence. ...
    • Tvorba a implementace kompetenčních modelů v organizaci 

      Autor: Renáta Stárová; Vedoucí práce: Veteška Jaroslav; Oponent práce: Kovaříková Miroslava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-04)
      Znalosti, schopnosti a dovednosti tvoří naše kompetence v profesním životě i vzdělávání. Charakteristiky, definice a typologie pro tvorbu a implementaci kompetenčních modelů v organizaci. Cílem této práce je vytvořit dva ...
    • Zavádění Microsoft Teams do výuky (případová studie učitele) 

      Autor: Jaroslav Šindler; Vedoucí práce: Andres Pavel; Oponent práce: Voda Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-15)
      Bakalářská práce Zavádění Microsoft Teams do výuky (případová studie učitele) se zabývá tematikou integrace moderních informačních a komunikačních technologií do výuky. Teoretická část práce se zaměřuje na technologické ...