Prohlížení Bakalářské práce - 32151 dle předmětu "comparison"
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
-
Autorita učitele z pohledu studenta a učitele
; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Ležal Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-09)Tato bakalářská práce je zaměřena na téma autority učitele. Teoretická část představuje pojmy „autorita“ a „autorita učitele“. V praktické části byla užita kvantitativní metoda výzkumu, tedy dotazníkové šetření. Tato část ... -
Komparace distanční a prezenční výuky na středních odborných školách
; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Svoboda Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-11)Bakalářská práce reflektuje současné trendy vědeckého zkoumání v oblasti pedagogiky a zabývá se popisem pohledů a zkušeností žáků a učitelů středních odborných škol na proběhlou distanční výuku, která byla náhlým způsobem ... -
Porovnání výskytu syndromu vyhoření u učitelů základních a středních škol
; Vedoucí práce: Lorenzová Jitka; Oponent práce: Semrád Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-15)Problematika syndromu vyhoření v učitelské profesi je v současné době jedním z neřešených a zastíraných témat. Podobně jako otázka smysluplnosti reformy školství je otázkou, zda jsou pedagogové schopni zvládnout nepřiměřené ... -
Srovnání výuky elektrotechniky na středních odborných školách za první republiky a dnes
; Vedoucí práce: Nesvadba Petr; Oponent práce: Svoboda Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-03)Práce se zaměřuje na srovnání výuky předmětu základy elektrotechniky v časech první čes-koslovenské republiky a s výukou tohoto předmětu v dobách dnešních. Cílem bylo objek-tivně zhodnotit styl a obsah výuky elektrotechnických ...