• Autorita učitele z pohledu studenta a učitele 

      Autor: David Bellizzi; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Ležal Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-09)
      Tato bakalářská práce je zaměřena na téma autority učitele. Teoretická část představuje pojmy „autorita“ a „autorita učitele“. V praktické části byla užita kvantitativní metoda výzkumu, tedy dotazníkové šetření. Tato část ...
    • Komparace distanční a prezenční výuky na středních odborných školách 

      Autor: Martin Mildner; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Svoboda Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-11)
      Bakalářská práce reflektuje současné trendy vědeckého zkoumání v oblasti pedagogiky a zabývá se popisem pohledů a zkušeností žáků a učitelů středních odborných škol na proběhlou distanční výuku, která byla náhlým způsobem ...
    • Porovnání výskytu syndromu vyhoření u učitelů základních a středních škol 

      Autor: Jan Krpata; Vedoucí práce: Lorenzová Jitka; Oponent práce: Semrád Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-15)
      Problematika syndromu vyhoření v učitelské profesi je v současné době jedním z neřešených a zastíraných témat. Podobně jako otázka smysluplnosti reformy školství je otázkou, zda jsou pedagogové schopni zvládnout nepřiměřené ...
    • Srovnání výuky elektrotechniky na středních odborných školách za první republiky a dnes 

      Autor: Peter Budai; Vedoucí práce: Nesvadba Petr; Oponent práce: Svoboda Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-03)
      Práce se zaměřuje na srovnání výuky předmětu základy elektrotechniky v časech první čes-koslovenské republiky a s výukou tohoto předmětu v dobách dnešních. Cílem bylo objek-tivně zhodnotit styl a obsah výuky elektrotechnických ...