Srovnání výuky elektrotechniky na středních odborných školách za první republiky a dnes
Comparison of teaching electrical engineering at secondary technical schools in the first republic and today
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Peter Budai
Vedoucí práce
Nesvadba Petr
Oponent práce
Svoboda Petr
Studijní obor
Učitelství odborných předmětůStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se zaměřuje na srovnání výuky předmětu základy elektrotechniky v časech první čes-koslovenské republiky a s výukou tohoto předmětu v dobách dnešních. Cílem bylo objek-tivně zhodnotit styl a obsah výuky elektrotechnických předmětů na československých středních odborných školách v rocích 1919 až 1938 a srovnat ho se stylem výuky v časech nynějších. Vypracování probíhalo jenom na základě dostupných výukových archivních ma-teriálů i když nebylo možné sehnat dostatečné množství. Srovnání proto v některých čás-tech práce může vyznít subjektivně. The work focuses on the comparison of teaching the subject basics of electrical engineering in the times of the first Czechoslovak Republic and with the teaching of this subject in to-day's times. The aim was to objectively evaluate the style and content of teaching electrical engineering subjects at Czechoslovak secondary vocational schools in the years 1919 to 1938 and to compare it with the teaching style in the present times. The elaboration was carried out only on the basis of available educational archival materials, although it was not possible to obtain a sufficient amount. Therefore, the comparison may sound subjective in some parts of the work.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]