Now showing items 1-15 of 15

    • Analýza a tvorba marketingového plánu společnosti Lafarge cement, a.s. 

      Author: Sečkárová Tereza; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Velíšková Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28)
    • Analýza marketingového plánu společnosti Alcan Strojmetal Aluminium Forging, s.r.o. 

      Author: Poláková Hana; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-18)
    • Analýza marketingového řízení společnosti 

      Author: Svěráková Klára; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Velíšková Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28)
    • Interní komunikace ve firmě, tj. jaký má vliv na firemní kulturu a na výslednou práci společnosti 

      Author: Decker Jakub; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Velíšková Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28)
    • Marketing firmy - jeho tvorba, rozvoj, up-grade 

      Author: Horyna Ondřej; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)
    • Marketingový mix konkrétního podniku 

      Author: Šnajdr Radek; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Marketingový mix konkrétního podniku 

      Author: Motlová Eva; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Javornická Veronika
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)
      Předmětem této bakalářské práce je marketingový mix v konkrétním podniku. První část práce se věnuje především výchozí situační analýze podniku, která je předpokladem sestavení úspěšného marketingového mixu. Jsou rozebrány ...
    • Marketingový mix v podniku 

      Author: Zemánek Lukáš; Supervisor: Kavan Michal; Opponent: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-01)
      Předmětem bakalářské práce "Marketingový mix v podniku" je analýza současného marketingového mixu daného podniku a návrh změn vedoucích k novému pojetí marketingového mixu. Teoretická část popisuje koncepty marketingového ...
    • Tvorba marketingového plánu pro podnik se zaměřením na poskytování služeb 

      Author: Králová Michaela; Supervisor: Zralý Martin; Opponent: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-01)
      V mé bakalářské práci zabývající se tématem "Tvorba marketingového plánu pro podnik se zaměřením na poskytování služeb" jsem se zaměřila na problematiku tvorby marketingového plánu a marketingového plánování v konkrétním ...
    • Tvorba marketingového plánu pro vybraný produkt 

      Author: Ryčlová Iveta; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Cupalová Soňa
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28)
    • Tvorba marketingového plánu ve společnosti PrávníAutomat.cz s.r.o. 

      Author: Fiala Tomáš; Supervisor: Rejf Libor; Opponent: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)
      Cílem této bakalářské práce je sestavení a implementace vhodného marketingového plánu pro společnost PrávníAutomat.cz s.r.o. Teoretická část popisuje jednotlivé kroky při tvorbě obecného marketingového plánu a zvolením ...
    • Tvorba marketingového plánu ve vybraném podniku 

      Author: Kantůrková Julie; Supervisor: Kavan Michal; Opponent: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)
      Předmětem této bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro vybranou společnost. Na základě charakteristiky marketingového plánu, kde jsou rozebrány náležitosti, které by měl marketingový plán obsahovat, jsou ...
    • Uplatnění ekologie v marketingu společnosti 

      Author: Dluhoš Martin; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-14)
    • Věrnostní programy na spotřebitelských trzích a věrnostní program Sphere Card 

      Author: Krbec David; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Velíšková Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-05-06)
      Tématem bakalářské práce je jeden z marketingových nástrojů užívaných pro podporu prodeje - věrnostní zákaznické programy. Teoretická část práce tedy zasazuje věrnostní programy právě do kontextu marketingu a dále představuje ...
    • Využití principů zeleného marketingu v organizaci 

      Author: Preslová Blanka; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)