Browsing Bakalářské práce - 32151 by Author "Nováková Lenka"
Now showing items 1-15 of 15
-
Analýza a tvorba marketingového plánu společnosti Lafarge cement, a.s.
Author: Sečkárová Tereza; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Velíšková Dana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28) -
Analýza marketingového plánu společnosti Alcan Strojmetal Aluminium Forging, s.r.o.
Author: Poláková Hana; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-18) -
Analýza marketingového řízení společnosti
Author: Svěráková Klára; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Velíšková Dana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28) -
Interní komunikace ve firmě, tj. jaký má vliv na firemní kulturu a na výslednou práci společnosti
Author: Decker Jakub; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Velíšková Dana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28) -
Marketing firmy - jeho tvorba, rozvoj, up-grade
Author: Horyna Ondřej; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21) -
Marketingový mix konkrétního podniku
Author: Šnajdr Radek; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28) -
Marketingový mix konkrétního podniku
Author: Motlová Eva; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Javornická Veronika
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)Předmětem této bakalářské práce je marketingový mix v konkrétním podniku. První část práce se věnuje především výchozí situační analýze podniku, která je předpokladem sestavení úspěšného marketingového mixu. Jsou rozebrány ... -
Marketingový mix v podniku
Author: Zemánek Lukáš; Supervisor: Kavan Michal; Opponent: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-01)Předmětem bakalářské práce "Marketingový mix v podniku" je analýza současného marketingového mixu daného podniku a návrh změn vedoucích k novému pojetí marketingového mixu. Teoretická část popisuje koncepty marketingového ... -
Tvorba marketingového plánu pro podnik se zaměřením na poskytování služeb
Author: Králová Michaela; Supervisor: Zralý Martin; Opponent: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-01)V mé bakalářské práci zabývající se tématem "Tvorba marketingového plánu pro podnik se zaměřením na poskytování služeb" jsem se zaměřila na problematiku tvorby marketingového plánu a marketingového plánování v konkrétním ... -
Tvorba marketingového plánu pro vybraný produkt
Author: Ryčlová Iveta; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Cupalová Soňa
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28) -
Tvorba marketingového plánu ve společnosti PrávníAutomat.cz s.r.o.
Author: Fiala Tomáš; Supervisor: Rejf Libor; Opponent: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)Cílem této bakalářské práce je sestavení a implementace vhodného marketingového plánu pro společnost PrávníAutomat.cz s.r.o. Teoretická část popisuje jednotlivé kroky při tvorbě obecného marketingového plánu a zvolením ... -
Tvorba marketingového plánu ve vybraném podniku
Author: Kantůrková Julie; Supervisor: Kavan Michal; Opponent: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)Předmětem této bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro vybranou společnost. Na základě charakteristiky marketingového plánu, kde jsou rozebrány náležitosti, které by měl marketingový plán obsahovat, jsou ... -
Uplatnění ekologie v marketingu společnosti
Author: Dluhoš Martin; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-14) -
Věrnostní programy na spotřebitelských trzích a věrnostní program Sphere Card
Author: Krbec David; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Velíšková Dana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-05-06)Tématem bakalářské práce je jeden z marketingových nástrojů užívaných pro podporu prodeje - věrnostní zákaznické programy. Teoretická část práce tedy zasazuje věrnostní programy právě do kontextu marketingu a dále představuje ... -
Využití principů zeleného marketingu v organizaci
Author: Preslová Blanka; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)