Prohlížení Diplomové práce - 32116 dle autora "Horová Olga"
-
Analýza marketingového mixu společnosti Bubbleology v České Republice
Autor: Hašek Zdeněk; Vedoucí práce: Horová Olga; Oponent práce: Švadlenka Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-19)Diplomová práce se zabývá společností Bubbleology a jejími aktivitami na českém trhu s bubble tea. Cílem práce je analýza marketingového mixu a následné navržení vhodných doporučení, které by pomohly společnosti v konkurenčním ... -
Analýza procesů malé firmy z oboru marketingových služeb, návrh jejich zlepšení a návrh informačního systému na bázi řešení Microsoft SharePoint.
Autor: Kučera Pavel; Vedoucí práce: Kaiser Jiří; Oponent práce: Horová Olga
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-13) -
Internetový marketing a jeho uplatnění ve firmě BLAŽEK PRAHA, a.s.
Autor: Štěpánková Lenka; Vedoucí práce: Horová Olga; Oponent práce: Čupak Dimitrij
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-08-29) -
Marketingová analýza ve firmě Matas Kolín
Autor: Fabián Filip; Vedoucí práce: Horová Olga; Oponent práce: Krause Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-13) -
Marketingová strategie RTI v Plzni
Autor: Bozděch Jan; Vedoucí práce: Horová Olga; Oponent práce: Vaníček Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-15) -
Marketingové aktivity vybraných mobilních operátorů v České Republice
Autor: Včeláková Marie; Vedoucí práce: Horová Olga; Oponent práce: Surynek Alois
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-02) -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin
Autor: Valášková Simona; Vedoucí práce: Vávra Oldřich; Oponent práce: Horová Olga
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-28)Cílem mé diplomové práce bylo zanalyzovat situaci na trhu bezlaktózových výrobků v České republice a zvyklosti spotřebitele na tomto trhu. V práci se snažím porozumět nákupnímu chování a identifikuji názory spotřebitele ... -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin
Autor: Valášková Simona; Vedoucí práce: Vávra Oldřich; Oponent práce: Horová Olga
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-28)Cílem mé diplomové práce bylo zanalyzovat situaci na trhu bezlaktózových výrobků v České republice a zvyklosti spotřebitele na tomto trhu. V práci se snažím porozumět nákupnímu chování a identifikuji názory spotřebitele ... -
Metody a aspekty zpracování informací v kvalitativním marketingovém výzkumu
Autor: Brůna Jiří; Vedoucí práce: Horová Olga; Oponent práce: Joudalová Barbora
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-02) -
Návrh marketingové strategie společnosti GSI distribution s.r.o. se zaměřením na divizi pronájmu osobních transportérů Segwey
Autor: Pavlíková Miroslava; Vedoucí práce: Vávra Oldřich; Oponent práce: Horová Olga
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-08)