Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Mystery shopping, Mystery Shopping
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
Bakalářská práce se věnuje jedné z metod marketingového výzkumu, a to Mystery shop-ping, česky "utajovaný nákup". Teoretická část pojednává o marketingovém výzkumu a jeho metodách, především tedy o metodě Mystery shopping. ...
Analýza a vyhodnocení kvality služeb, Analysis and Evaluation of Service Quality
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
Tato bakalářská práce na téma analýza a vyhodnocení kvality služeb je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Metodou Mystery shoppingu je zde analyzována kvalita služeb mobilních operátorů, a to na základě předem ...
Mystery shopping v oblasti telekomunikačních služeb, Mystery Shopping in Telecommunication Services
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
Tato bakalářská práce je zaměřená na metodu marketingového výzkumu, kterou je Mystery shopping. Pomocí této metody je analyzována úroveň zákaznického servisu, která je poskytována třemi největšími telekomunikačními ...
Mystery Shopping, Mystery Shopping
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
Tato bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly, které se zabývají marketingem, ...
Orientace a adaptace nových pracovníků ve vybrané společnosti, Orientation and Adaptation of New Employees in a Selected Company
; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Mynaříková Lenka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)
Tématem této bakalářské práce je proces orientace a adaptace nových pracovníků v organizaci. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část vychází z odborné literatury a věnuje se řízení lidských zdrojů, ...
Získávání a výběr zaměstnanců v organizaci, Employee Recruitment and Selection in an Organization
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Mynaříková Lenka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
Bakalářská práce zkoumá proces získávání a výběru pracovníků ve společnosti Klikpojisteni.cz, a.s. Cílem práce je posoudit použité metody, určit možné problémy a navrhnout vhodná řešení. Práce se skládá z teoretické a ...
Adaptace zaměstnanců, Adaptation of Employees
; Vedoucí práce: Šimonová Klára; Oponent práce: Mynaříková Lenka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-07)
Téma, kterým se tato práce zabývá je adaptace zaměstnanců. Cílem mé práce bude doporučení ke zlepšení nastaveného procesu adaptace v daném podniku. Teoretická část práce je zaměřena na rozbor tématu a vysvětlení daných ...
Mystery Shopping v podniku Muziker, Mystery Shopping in the company Muziker
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
Bakalářská práce se zabývá možnými způsoby zkvalitnění služeb firmy Muziker s pomocí metody Mystery shopping. Cílem práce je prověřit zaměstnance a jejich schopnost reagovat na potřeby zákazníků a zkontrolovat prostory, ...