Prohlížení Bakalářské práce - 32116 dle autora "Štědroň Bohumír"
-
Komunikační strategie vybrané IT společnosti
Autor: Klára Kaletová; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)Tato bakalářská práce se zabývá tématem komunikační strategie vybrané IT společnosti. Cílem práce je zhodnotit současný komunikační mix vybraného podniku s konečným návrhem na zlepšení současného komunikačního mixu. Práce ... -
Marketingová strategie Domova pro seniory Háje
Autor: Alžbeta Krupová; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)Bakalářská práce se zabývá využitím marketingových aktivit v neziskovém sektoru, konkrétně v Domově pro seniory Háje, příspěvková organizace. V práci je představena organizace a je provedena analýza stávající situace. Práce ... -
Personální marketing v kontextu Public Relation
Autor: Vojtová Klára; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)Tato bakalářská práce se zabývá analýzou personálního marketingu společnnosti XY. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje dvě hlavní kapitoly, které se zabývají Public Relations ... -
Použití služeb sdílené ekonomiky místo klasických poskytovatelů služeb na českém trhu
Autor: Roman Pištora; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)Tato bakalářská práce na téma použití sdílené ekonomiky místo klasických poskytovatelů na českém trhu se skládá ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části je vysvětleno, co to sdílená ekonomika ... -
Vizuální nástroje marketingové komunikace
Autor: Michaela Niklová; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Cílem mé bakalářské práce je nalézt, analyzovat a koordinovat použití vizuálních nástro-jů marketingové komunikace pro zlepšení ekonomické pozice vybraného podniku. Vý-zkum je zaměřen primárně na logo, webové stránky a ... -
Zaměstnanecké benefity v elektronické podobě
Autor: Míková Karolína; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-09)Tématem této bakalářské práce jsou zaměstnanecké benefity v elektronické podobě, které tvoří za-jímavou a důležitou část ocenění a ohodnocení zaměstnanců. Zároveň ve své moderní podobě usnadňují a urychlují jejich čerpání. -
Zaměstnávání osob se zdravotním postižením
Autor: Hejná Žaneta; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)Tato bakalářská práce pojednává o problematice zaměstnávání osob se zdravotním postižením, se zaměřením na spolupráci zaměstnanců v mnou vybrané společnosti. Tato práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. V ...