Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Komunikační strategie vybraného podniku SmetanaQ Cafe & Bistro s.r.o., Communication Strategy of Chosen Company SmetanaQ Cafe & Bistro s.r.o.
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Říhová Elena (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
Bakalářská práce je zpracována na téma komunikační strategie pražské kavárny SmetanaQ Café & Bistro. Cílem práce je analýza současné komunikační strategie a vytvoření doporučení nových možností s využitím v praxi. Práce ...
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik, Proposal of Communication Strategy for Selected Company
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
Diplomová práce se zabývá vybraným kosmetickým salonem a jeho komuni-kačními aktivitami. Hlavním předmětem této diplomové práce je analýza sou-časného stavu komunikačních aktivit salonu a návrh komunikační kampaně, která ...
Komunikační strategie podniku Kavárna pana Theodora, Communication Strategy of Company Kavárna pana Theodora
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Macháčková Eliška (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
Cílem bakalářské práce na téma Komunikační strategie podniku Kavárna pana Theo-dora je na základě teoretických základů a specifikovaných analýz sestavit návrh komunikační strategie podniku, konkrétně Kavárny pana Theodora. ...
Komunikační strategie vybraného podniku, Communication Strategy of the Chosen Company
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Švihlíková Svatava (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
Bakalářská práce se věnuje analýze komunikační strategie vybraného podniku s cílem určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části ...
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu, Marketing Strategies of LIDL and Penny Market Companies on the Czech Market
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním marketingových strategií firem Lidl ČR a Penny Market ČR. V teoretické části budou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, jejichž pochopení je potřebné pro další práci ...
Návrh komunikační strategie ve stavební firmě, Proposal of Communication Strategy in a Construction Company
; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Vaněček David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-09)
Cílem diplomové práce je návrh komunikační strategie pro vybranou stavební firmu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou definovány základní teoretické pojmy, které jsou nezbytné pro ...
Zavedení nové řady produktů mezinárodní firmy na český trh, Launch of a new range of products of a multinational company on the Czech market
; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Hřebík František (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-11)
Cílem diplomové práce je návrh marketingová strategie pro zavedení nové řady produktů zahraniční firmy na český trh. Diplomová práce bude rozdělena do dvou hlavních částí, které budou děleny na další kapitoly. Teoretická ...
Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu, Product Marketing Analysis in the Automotive Industry
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
Cílem této bakalářské práce je analýza vozu Kodiaq ve společnosti Škoda Auto a.s. a návrh další možné marketingové strategie, která by se dala aplikovat na budoucí generaci vozu. V první části se tato práce věnuje teoretickému ...