Návrh komunikační strategie ve stavební firmě
Proposal of Communication Strategy in a Construction Company
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Tomáš Beran
Vedoucí práce
Sadílek Tomáš
Oponent práce
Vaněček David
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem diplomové práce je návrh komunikační strategie pro vybranou stavební firmu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou definovány základní teoretické pojmy, které jsou nezbytné pro porozumění problematiky tématu práce. Teoretická část pojednává o marketingových komunikacích a jejich cílech, marketingovém mixu a marketingovém komunikačním mixu. Dále je věnována komunikačním strategiím včetně procesu tvorby komunikační strategie a digitálnímu marketingu. V praktické části práce je představena vybraná stavební společnost a současně je provedena marketingová situační analýza. Představena a zhodnocena je též stávající komunikace společnosti. Jednou ze stěžejních částí práce je dotazníkové šetření mezi současnými i bývalými zákazníky společnosti. Na základě výsledků dotazníkové šetření a ze zhodnocení současné marketingové situace ve zvoleném podniku je vypracován návrh komunikační strategie včetně harmonogramu a rozpočtu. The aim of the diploma thesis is to design a communication strategy for a selected construction company. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The first part defines the basic theoretical concepts that are necessary for understanding the topic of the thesis. The theoretical part deals with marketing communications and their objectives, marketing mix and marketing communication mix. It also discusses communication strategies including the process of communication strategy development and digital marketing. In the practical part of the thesis, a selected construction company is introduced and at the same time a marketing situation analysis is performed. The existing communication of the company is also presented and evaluated. One of the key parts of the thesis is a questionnaire survey among current and former customers of the company. Based on the results of the questionnaire survey and the evaluation of the current marketing situation in the selected company, a proposal for a communication strategy including a timetable and a budget is developed.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [842]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Vnitrofiremní komunikace
Autor: Kabíčková Hana; Vedoucí práce: Šnýdrová Markéta; Oponent práce: Cupal Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)Tématem této bakalářské práce je vnitrofiremní komunikace. Teoretická část slouží jako vhled do dané problematiky a vymezuje pojmy komunikace, proces komunikace a dále se zaměřuje na firemní komunikaci a její druhy, formy ... -
Komunikace na pracovišti
Autor: Polcarová Markéta; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Cupal Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-18)Bakalářská práce se zabývá interní a externí komunikací firmy. Jsou zde rozebrány jednotlivé druhy a typy komunikace jako takové. Dále zmiňuje i bariéry komunikace. V praktické části se snažím podat informaci o praktickém ... -
Efektivní komunikace v podniku a využití elektronických komunikačních nástrojů
Autor: Kopecká Pavla; Vedoucí práce: Coops Kateřina; Oponent práce: Šikýř Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-04-30)Bakalářská práce řeší téma efektivní komunikace v podniku a využívání elektronických komunikačních prostředků. Cílem práce je specifikovat základní pojmy týkající se podnikové komunikace, analyzovat aktuální komunikační ...