• Analýza a návrh na zavedení nového produktu 

      Autor: Denisa Dangelová; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-15)
      Tato diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem na zavedení piknikového koše na trh. Teoretická část této práce vymezuje a vysvětluje základní pojmy důležité pro pochopení této problematiky. Praktická část se zabývá ...
    • Event marketingová strategie vybraného podniku 

      Autor: Klára Havelková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
      Diplomová práce se zabývá event marketingem, jakožto jedním z nástrojů marke-tingové komunikace. Event marketing je podrobně popsán v teoretické části a na-vazuje na úvodní kapitolu komunikačního mixu, jeho nástroji a ...
    • Firemní kultura a etiketa na pracovišti 

      Autor: Jan Nechutný; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Hajíček Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Tato bakalářská práce se zabývá firemní kulturou a etiketou na pracovišti. Cílem bakalářské práce je prozkoumat firemní kulturu a etiketu na pracovišti, posoudit stávající stav, určit možné příležitosti pro zlepšení a ...
    • Interní komunikace jako jeden z nástrojů strategického řízení 

      Autor: Zuzana Lepičová; Vedoucí práce: Švecová Lenka; Oponent práce: Kellerová Mariana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)
      Diplomová práce se zabývá zhodnocením a optimalizací interní komunikace a komunikačních nástrojů v konkrétní společnosti. Teoretická část zahrnuje kapitoly věnující se komunikaci, kultuře organizace, strategickému řízení ...
    • Návrh komunikační kampaně pro vybranou organizaci 

      Autor: Lucie Zelená; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Kargerová Diana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá sportovním marketingem a využitím nástrojů komunikace v rámci komunikační kampaně. Cílem této práce je analýza současného stavu komunikační strategie a vytvoření návrhu nové marketingové kampaně. ...
    • Návrh komunikační strategie ve stavební firmě 

      Autor: Tomáš Beran; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Vaněček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-09)
      Cílem diplomové práce je návrh komunikační strategie pro vybranou stavební firmu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou definovány základní teoretické pojmy, které jsou nezbytné pro ...
    • Optimalizace komunikační strategie ve společnosti MONTI SPA HOTEL Františkovy Lázně 

      Autor: Annette Škodová; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-09-06)
      Tato diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci komunikační strategie vybraného podniku, kterým je Monti Spa Hotel, na základě analýzy dosavadní komunikační strategie ve snaze získat nové klienty. Cílem diplomové práce ...
    • Veletrhy pracovních příležitostí jako strategický nástroj HR: Přínosy pro studenty a organizaci 

      Autor: Kristýna Utíkalová; Vedoucí práce: Chmielová Dalajková Iveta; Oponent práce: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-08)
      Tato diplomová práce se zaměřuje na výzkum veletrhů pracovních příležitostí jako strategického nástroje v oblasti HR a na jejich přínosy pro studenty a organizace. Cílem práce bylo prozkoumat, jak důležité jsou veletrhy ...
    • Výzvy a benefity spolupráce mezinárodních týmů v globalní společnosti 

      Autor: Dominika Dalekorejová; Vedoucí práce: Ostapenko Galina; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-08)
      Vedení a spolupráce pracovních týmů je v profesním životě opakovaně diskutované téma. V dnešním globalizovaném světě, ve kterém se stírají hranice, a člověk může pracovat s kýmkoliv a odkudkoliv, dostává vedení a spolupráce ...
    • Změny komunikační strategie ZOO Praha v souvislosti s pandemií 

      Autor: Alena Brožová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií příspěvkové organizace Zoo Praha a jejími změnami v důsledku pandemie koronaviru. Cílem práce je popsat a zhodnotit komunikační aktivity a kampaně, které byly vytvořeny ...