Analýza a návrh na zavedení nového produktu
Analysis and Proposal for Introduction of a New Product
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Denisa Dangelová
Vedoucí práce
Sadílek Tomáš
Oponent práce
Skokanová Dagmar
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem na zavedení piknikového koše na trh. Teoretická část této práce vymezuje a vysvětluje základní pojmy důležité pro pochopení této problematiky. Praktická část se zabývá představením firmy Restaurace Bartolomějka, včetně situační analýzy, dále představením produktu, který je předmětem inovace, marketingovým výzkumem, který je proveden kvantitativní metodou dotazníkového šetření a samotným návrhem na zavedení piknikového koše. Vytvoření návrhu na zavedení piknikového koše je hlavním cílem této práce. Na základě výzkumu byl sestaven návrh na produkt a návrh na komunikaci produktu. Závěrem bylo dáno doporučení na další budoucí výzkumy v této oblasti. This thesis delas with the analysis and proposal for the introduction of picnic basket to the market. The theoretical part of this thesis defines and explains the basic concepts important for understanding this issue. The practical part deals with the introduction of the company Restaurace Bartolomějka, including a situational analysis, the introductions of the product that is the subject of Innovation, marketing research, which is carries out by a quantitative method of questionnaire survey and the proposal for the introduction of the picnic basket. The development of the proposal for the picnic basket is the main objective of this thesis. Based on the research, a product proposal and a product communication proposal were developer. Finally, recommendations were made for further future research in this area.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [842]