• Hodnocení komunikační kampaně 

      Autor: Barbora Prinzová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Bronec Oldřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Tématem bakalářské práce je hodnocení komunikační kampaně Magistrátu hlavního města Prahy. První, teoretická část, je zpracovaná na základě odborné literatury, související s tématem závěrečné práce. Zabývá se především ...
    • Komunikační kampaň ve vybrané neziskové organizaci 

      Autor: Tereza Hrušková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Frýdecká Andeltová Monika
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-17)
      Diplomová práce se zabývá neziskovou organizací a jejími komunikačními aktivitami. Hlavním cílem diplomové práce je analýza současného stavu komunikačních aktivit neziskové organizace a návrh komunikační kampaně. Teoretická ...
    • Komunikační kampaň ve vybrané společnosti 

      Autor: Sarah Vegnerová; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat strategii komunikační kampaně, kterou uplatnila mezinárodní společnost Red Bull Česká republika, s.r.o. při uvedení nového produktu na český trh, následně provést a vyhodnotit ...
    • Komunikační kampaň vybraného podniku 

      Autor: Lukáš Koděra; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-17)
      Cílem diplomové práce je navrhnout komunikační kampaň s využitím media plánu. Návrh této komunikační kampaně zefektivní komunikaci vybraného podniku s jeho zákazníky. Vybraným podnikem je Dům zdraví “U Pramene“ a.s. sídlící ...
    • Návrh komunikační kampaně pro Národní hokejovou ligu 

      Autor: Martin Janků; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
      Bakalářská práce se zabývá profesionální sportovní hokejovou ligou NHL v Americe a jejími komunikačními aktivitami. Hlavním cílem bakalářské práce je analýza současného stavu komunikačních aktivit sportovní hokejové ligy ...
    • Návrh komunikační kampaně pro vybranou organizaci 

      Autor: Lucie Zelená; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Kargerová Diana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá sportovním marketingem a využitím nástrojů komunikace v rámci komunikační kampaně. Cílem této práce je analýza současného stavu komunikační strategie a vytvoření návrhu nové marketingové kampaně. ...
    • Návrh komunikační kampaně pro vybranou organizaci 

      Autor: Šimon Kutil; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-01)
      Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro vybranou organizaci. Hlavním cílem bakalářské práce je analýza současného stavu komunikačních aktivit a návrh komunikační kampaně. Teoretická část práce vymezuje ...
    • Vyhodnocení komunikačních kampaní vybrané společnosti 

      Autor: Valerie Tomášková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Bakalářská práce se v teoretické části zabývá marketingovým mixem, komunikačním mixem a popisuje principy nastavení komunikačních kampaní. V praktické části se pak zabývá vývojem off-line a online marketingu s důrazem na ...