Zobrazují se záznamy 528-547 z 3536

    • Employer branding v podniku Conseq IM 

      Autor: Kulíšková Veronika; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-31)
      Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání značky zaměstnavatele externě a interně ve společnosti Conseq IM. Cílem teoretické části je na základě nastudované literatury a online článků vysvětlit a popsat problematiku ...
    • Environmentální marketing ve vybraném podniku 

      Autor: Hofmanová Petra; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Majerová Hana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit a analyzovat principy environmentálního marketingu ve vybraném podniku a formulace případných doporučení. Analyzovanou společností je Kika Nábytek s.r.o., podnik zabývající ...
    • Environmentální odpovědnost organizace 

      Autor: Nováková Daniela; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Valentová Vendula
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-25)
    • Environmentální prezentace organizace 

      Autor: Daníčková Kateřina; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Petrboková Kristýna
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Estetická výchova mládeže na středních školách 

      Autor: Bártík Josef; Vedoucí práce: Semrád Jiří; Oponent práce: Škrabal Milan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Etický kodex firmy jako nástroj řízení 

      Autor: Eliška Filáková; Vedoucí práce: Schlossberger Otakar; Oponent práce: Chlumská Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-01)
      Bakalářská práce se zabývá etikou a etickým kodexem firmy jako nástrojem řízení. Její cíl je zhodnotit smysluplnost etického kodexu z pohledu jeho potřeb na řízení firmy. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. ...
    • Etický kodex jako nástroj podnikatelské etiky 

      Autor: Bors Elvira; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Skleničková Sandra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-04-27)
      Tato bakalářská práce je zaměřena na etiku a etické chování firem. Cílem práce je analýza a zhodnocení současného stavu dodržování etických zásad v konkrétní firmě. Práce je rozdělena na dvě části ? teoretická a praktická. ...
    • Etika v podnikání 

      Autor: Saslíková Anna; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Bakalářská práce se věnuje etice v podnikání. Teoretická část je zaměřena na pochopení etiky jako takové, její stručný vývoj, metody a nástroje, etický kodex, porušování jejích norem a společenské odpovědnosti firem. V ...
    • Etika využití umělé inteligence v marketingu 

      Autor: Alexander Keviczky; Vedoucí práce: Jindřichovská Irena; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-01)
      Tato bakalářská práce se zabývá etickými otázkami, které přináší umělá inteligence. Nejprve se zaměřuje na samotnou umělou inteligenci. Stručně popisuje historii, popisuje různé typy a ukazuje několik příkladů. Kapitola 2 ...
    • Evaluácia prínosu intervencií z ESIF 

      Autor: Tučeková Ľubica; Vedoucí práce: Fanta Petr; Oponent práce: Havránek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-23)
      Cieľom záverečnej práce je zhodnotiť vplyv informačných a komunikačných technológii(ICT) na výsledky žiakov pri cudzojazyčnej výučbe v priebehu vzdelávania na základnej škole. A na základe toho zhodnotiť, či vynaloženie ...
    • Event management 

      Autor: Hybešová Pavla; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Škorňová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na Event management, který se v poslední době velmi rozšířil do business oblasti. Přínosem této práce je vyobrazení všeho podstatného v rámci zajištění kvalitního eventu. V praktické části ...
    • Event marketing a management vybraného podniku 

      Autor: Palivcová Nikola; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Petřeková Veronika
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-12)
      Event marketing je velmi efektivním a v současnosti často využívaným nástrojem moderního marketingu. Pro kvalitní a prosperující podnik je klíčem k úspěchu nejen pro získání a udržení si zákazníka, ale také udržení stávajících ...
    • Event marketing ve společnosti Škoda Auto, a.s. 

      Autor: Kroulíková Daniela; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Pilát Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-15)
      Bakalářská práce na téma "Event marketing a jeho využití ve společnosti Škoda Auto, a. s." se zaměřuje na event marketing jako účinný komunikační marketingový nástroj. Smyslem mé práce je správné začlenění tohoto nástroje ...
    • Event marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh 

      Autor: Palma Daniel; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Matějů Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
      Diplomová práce se zabývá využitím komunikačních nástrojů, konkrétně oblasti event marketingu při zavedení nového výrobku na trh. Cílem diplomové práce je návrh uvedení nového výrobku společnosti adidas ČR, při využití ...
    • Event marketingová strategie vybraného podniku 

      Autor: Klára Havelková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
      Diplomová práce se zabývá event marketingem, jakožto jedním z nástrojů marke-tingové komunikace. Event marketing je podrobně popsán v teoretické části a na-vazuje na úvodní kapitolu komunikačního mixu, jeho nástroji a ...
    • Event marketingový plán prémiového produktu společnosti. 

      Autor: Mesteková Sylva; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Dudová Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-17)
      Diplomová práce se zabývá oblastí event marketingu a cílem práce je navržení event marketingového plánu vybrané značky společnosti Jan Becher Pernod Ricard a.s. V teoretické části jsou vymezeny základní charakteristiky ...
    • Exekuce a oddlužení ve mzdovém účetnictví 

      Autor: Michaela Marxová; Vedoucí práce: Strouhal Jiří; Oponent práce: Jindřichovská Irena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Tato bakalářská práce se zabývá zmapováním problematiky srážek ze mzdy v podobě exekucí a insolvence z pohledu plátce mzdy. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje veškeré formy exekucí a ...
    • Exkurze a stáž ve Fyzikálním ústavu AVČR,v.v.i. v rámci středoškolské výuky 

      Autor: Novotný Michal; Vedoucí práce: Svoboda Emanuel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Exkurze jako podpora ve výuce odborného předmětu 

      Autor: Soudná Tereza; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Exkurze jako prostředek motivace ve výuce odborného předmětu 

      Autor: Musil Jiří; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Jenyš Vlastimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-03)
      Cílem bakalářské práce bylo vytvoření odborných exkurzí pro zvýšení motivace žáků ve výuce odborného předmětu. Tyto exkurze byly začleňovány do výuky různých ročníků dle školního vzdělávacího programu vybrané střední ...