ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Event marketing ve společnosti Škoda Auto, a.s.

Event marketing in the Company Škoda Auto, a.s.

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Kroulíková Daniela
Vedoucí práce
Škorňová Eva
Oponent práce
Pilát Roman
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicích
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce na téma "Event marketing a jeho využití ve společnosti Škoda Auto, a. s." se zaměřuje na event marketing jako účinný komunikační marketingový nástroj. Smyslem mé práce je správné začlenění tohoto nástroje do komunikačního mixu společnosti. Cílem celé práce je porovnání teoretických i praktických hledisek event marketingu a jejích následné zmapování při pořádání akcí YETI PARK a KODIAQ CAMP. V závěru práce provedu zhodnocení obou eventů a možná zlepšení v celkové oblasti chápání event marketingu vozů společnosti Škoda Auto, a. s. do budoucna.
 
The Bachelor's thesis "Event marketing and its usage in the company Škoda Auto, a.s." is focused on event marketing as an effective marketing tool. The aim of this work is an appropriate implementation of this tool in the communicative mix of the company. The thesis discusses a comparison of both theoretical and practical aspects of event marketing and their mapping throughout the organization of the "YETI PARK" and "KODIAQ CAMP" events. An evaluation of said events and a discussion of proposals, with a focus on a future general understan- ding of event marketing of the Škoda Auto, a.s. cars are carried out at the end of the thesis.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/69773
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.755Mb)
POSUDEK (395.1Kb)
POSUDEK (116.0Kb)
PRILOHA (383.0Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32163 [643]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV