Prohlížení Masarykův ústav vyšších studií dle autora "Štěpánek Petr"
-
Finanční a administrativní nástroje pro zvýšení hodnoty veřejného prostoru
Autor: Černý Lukáš; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Vacek Lukáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-13)Diplomová práce se zabývá tématem veřejného prostoru a jeho socioekonomickými hodnotami. Práce se zaměřuje na veřejný prostor, typy veřejných prostranství a jejich význam v oblasti kvality života ve městě. Z tohoto pohledu ... -
Indikátory udržateľného rozvoja vo vybranom odvetví
Autor: Silvia Rodáková; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Pondělíček Michael
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)Táto diplomová práca sa zaoberá indikátormi udržateľného rozvoja v automobilovom odvetví. Objasňuje problematiku a súvis udržateľného rozvoja s pilermi spoločenskej zodpovednosti a ich význam v každodennom živote jednotlivcov ... -
Inovace marketingového mixu společnosti Mixit, s.r.o.
Autor: Pavlovová Dáša; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Havránek Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nástrojů marketingového mixu vybrané obchodní společnosti. Člení se do dvou částí. Teoretická část bakalářské práce je věnována literární rešerši, v rámci které jsou vymezeny základní ... -
Inovace marketingového mixu společnosti Mixit, s.r.o.
Autor: Pavlovová Dáša; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Havránek Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-18)Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nástrojů marketingového mixu vybrané obchodní společnosti. Člení se do dvou částí. Teoretická část bakalářské práce je věnována literární rešerši, v rámci které jsou vymezeny základní ... -
Inovace marketingového plánu divadla Semafor o.p.s.
Autor: Petra Havlišová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Maršíková Šárka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu divadla. Pozornost je nejprve věnována teoretické části, která popisuje typologii divadel, jejich zdroje financování a definuje specifika marketingu v kultuře. V praktické ... -
Inovativní marketingové nástroje pro vybrané sportovní odvětví (případová studie, studie proveditelnosti)
Autor: Natálie Rejčová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Jemala Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových trendů ve sportovním marketingu. Základním cílem je popsání a detailní analyzování nových trendů, které v oblasti sportovního marketingu nacházejí své uplatnění. Byly ... -
Intranet jako komunikační technologie, jeho dopad na chování a komunikaci pracovníků ve firmě a návrh jeho dalšího využití
Autor: Chlumská Michaela; Vedoucí práce: Adamová Lenka; Oponent práce: Štěpánek Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-08)Tato diplomová práce se zabývá intranetem a jeho dopadem na chování zaměstnanců v organizaci. V teoretické části čtenáře práce seznamuje nejprve s problematikou ICT. Jsou zde představeny virtuální týmy a organizace, user ... -
Intranet jako komunikační technologie, jeho dopad na chování a komunikaci pracovníků ve firmě a návrh jeho dalšího využití
Autor: Chlumská Michaela; Vedoucí práce: Adamová Lenka; Oponent práce: Štěpánek Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-08)Tato diplomová práce se zabývá intranetem a jeho dopadem na chování zaměstnanců v organizaci. V teoretické části čtenáře práce seznamuje nejprve s problematikou ICT. Jsou zde představeny virtuální týmy a organizace, user ... -
Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu
Autor: Matyáš Batěk; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Šikýř Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Tato bakalářská práce se zabývá problematikou personal brandingu na sociálních sítích. V teoretické části zkoumá některé novodobé sociálních sítí, co je to personal branding a jaké metody se dají využít k jeho vybudování ... -
Koncept active city:plán rozvoje města
Autor: Jiří Polena; Vedoucí práce: Hudeček Tomáš; Oponent práce: Štěpánek Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-21)Tato diplomová práce se zaměřuje na rozvoj konceptu active cities, tedy na roz-voj podmínek pro umožnění aktivního života obyvatel ve zvoleném městě Strakonice. Dále hodnotí současnou situaci ve Strakonicích a podle toho ... -
Koncept chytrého parkování pro město Bruntál
Autor: Foltýnek Stanislav; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Vytlačil Dalibor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-13)Tato diplomová práce se zabývá chytrým parkováním ve městě Bruntál. Jako první je v této práci vytyčen problém s parkováním, které sužuje Bruntál a je srovnán s jinými městy v ČR. Dále jsou stanoveny cíle, kterých che město ... -
Marketing botanické zahrady
Autor: Alexandra Vojáčková; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)Bakalářská práce je zaměřena na marketing specifického sektoru botanických zahrad. V teoretické části jsou nejdříve představeny role dnešních botanických zahrad a následně je popsán marketingový mix, v rámci kterého jsou ... -
Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu
Autor: Ondřej Skořepa; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Sýkorová Jasna
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)Cílem této bakalářské práce bylo získat informace o způsobech, kterými lze zaujmout konzumenta video reklamy. Pro tento účel je tato práce rozdělená do dvou části teoretické a praktické. V rámci teoretické částí se autor ... -
Marketingová podpora internetového obchodu
Autor: Kristýna Slepičková; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Hlava Eduard
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-05)Tato diplomová práce se zaměřuje zejména na internetový marketing, jeho nástroje a jejich ná-slednou analýzu pro vybraný internetový obchod. Diplomová práce je rozvržena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická ... -
Marketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s.
Autor: Adam Kuba; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie u konkrétní-ho nábytkářského podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a ... -
Marketingový plán sklářské firmy
Autor: Jan Havránek; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Skokanová Dagmar
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)Bakalářská práce se zaměřuje na sestavení marketingového plánu pro firmu LuxLighting s.r.o. a to především prostřednictvím sociálních sítí, které budou v celém projektu mar-ketingu hrát hlavní roli. Práce je rozdělena na ... -
Marketingový plán vinotéky
Autor: Symonová Michaela; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Štěpánek Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-06)Diplomová práce s názvem ,,Marketingový plán vinotéky" je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části práce je zprvu marketingové plánování zasazeno do kontextu marketingového řízení. ... -
Marketingový plán vybrané organizace
Autor: Barešová Štěpánka; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Štěpánek Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-05)Cílem této práce je sestavení marketingového plánu konkrétní společnosti pro následující rok. Tato společnost se zaměřuje na výrobu a prodej luxusních skleněných instalací a dekorativních svítidel do celého světa. Teoretická ... -
Marketingový plán vybrané společnosti
Autor: Kristýna Krejsarová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Janouch Viktor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním společnosti damejidlo.cz s.r.o. Cílem práce je zhodnocení marketingového plánu a návrh kroků pro zlepšení. V teoretické části jsou představeny jednotlivé kroky marketingového ... -
Marketingový plán vybrané společnosti ze sportovního odvětví (případová studie, studie proveditelnosti)
Autor: Tereza Racková; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Antošová Gabriela
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-01)Bakalářská práce se vypořádává v teoretické části s vysvětlením všech podstatných pojmů, které se poté z větší části objeví i v části praktické a budou tak ukázány názorně a v praxi. Praktická část začíná marketingovým ...