Prohlížení Bakalářské práce - 18102 dle předmětu "herní engine"
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
-
Nástroj pro tvorbu interaktivní fikce
; Vedoucí práce: Glazar Filip; Oponent práce: Bernhauer David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-16)Předmětem této práce je vývoj nástroje pro tvorbu interaktivní fikce, a to od fáze analýzy problému, přes návrh a implementaci, až po testování. V průběhu celého vývoje je kladen důraz na uživatelskou příjemnost a na snadnou ... -
Strategická 3D hra se strojovým učením
; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Brém Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-09)Bakalářská práce se zabývá vývojem třírozměrné strategické počítačové hry a využitím umělé inteligence v této hře. Obsahuje analýzu již dostupných her, porovnává výhody a nevýhody vybraných herních enginů. Zkoumá využitelnost ... -
Tahová strategie pro Android
; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Šimeček Ivan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-15)Bakalářská práce popisuje návrh a implementaci 2D herního enginu a na něm založené hry žánru tahové strategie pro OS Android implementovaných v programovacím jazyce Java. Hra obsahuje umělou inteligenci v režimu hry jednoho ... -
The Slime Element - Hra žánru tower defense s inovativními mechanikami
; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Richtr Radek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)Cílem této práce je seznámit čtenáře s procesy sloužícími k vývoji počítačové hry, včetně analýzy, návrhu, implementace i testování dané hry. Výsledná hra je žánru tower defense, který je analyzován v první části práce ...