• 2D hra Liero v JavaFX 

      Autor: Potočiar Jan; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Pavlíček Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Cílem práce je navrhnout a implemetovat vlastní verzi kdysi populární hry Liero, která je hratelná pod moderními operačními systémy. Aplikace je napsaná v jazyce Java a její platformě pro tvorbu desktopových aplikací JavaFX. ...
    • A tool for improving focus on tasks 

      Autor: Dinh Tu Hoang; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pavlíček Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-08)
      Cílem této práce je vytvořit desktopovou aplikaci pro operační systém Windows, která zlepšuje soustředění a zabraňuje prokrastinaci při práci. Práce obsahuje analýzu konkurenčních aplikací a potenciálních uživatelů. Součástí ...
    • Analysis of Data from a Network of Pixel Detectors 

      Autor: Fiedler Petr; Vedoucí práce: Sopczak André; Oponent práce: Pavlíček Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-21)
      Tato práce se zabýva návrhem a implementací balíčku skriptů, sloužících k automatizaci nahrávání dat pomocí middleware Rucio ze serveru atlastpx2.utef.cvut.cz, patřící Ústavu technické a experimentální fyziky na Českém ...
    • Analýza a návrh mobilní aplikace pro Český volejbalový svaz 

      Autor: Marek Šulc; Vedoucí práce: Pavlíček Josef; Oponent práce: Glazar Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-20)
      Tato bakalářská práce se zabývá vývojem mobilní aplikace pro Český volejba-lový svaz, zejména pak její analýzou a návrhem. Hlavní implementační část aplikace je zahrnuta v bakalářské práci kolegy Martina Kopa. Dle průzkumu ...
    • Aplikace pro distribuci not v orchestru 

      Autor: Tomáš Vahalík; Vedoucí práce: Pavlíček Josef; Oponent práce: Glazar Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-20)
      Tato práce se zabývá implementací webové aplikace, která pomůže členům orchestru připravovat se na koncerty tím, že umožní snadno distribuovat noty mezi jednotlivé hudebníky. Budu zkoumat, jak se noty mezi členy orchestru ...
    • Children Usability Lab - aplikace pro správu laboratoře 

      Autor: Solanská Karolína; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pavlíček Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-10)
      Tato bakalářská práce se zabývá analýzou procesů v laboratoři pro testování použitelnosti. Následně procesy přizpůsobuje dětským testerům. Také se zabývá návrhem a implementací systému pro zprávu laboratoře použitelnosti ...
    • Detekce kvality návrhu procesního modelu na základě nástrojů strojového vidění 

      Autor: Findra Oliver; Vedoucí práce: Pavlíček Josef; Oponent práce: Kroha Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-21)
      Táto práca sa zameriava na oblasť procesných modelov a merania ich kvality na základe počítačového videnia. Teoretická časť popisuje používané štandardy procesných modelov, identifikuje procesné miery a nástroje na ich ...
    • Detekce objektů v ptačích hnízdech pomocí neuronových sítí 

      Autor: Havlůj Jan; Vedoucí práce: Pavlíček Josef; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-10)
      Tato práce se zabývá návrhem a tvorbou softwarové knihovny pro detekci objektů v obraze použitím neuronových sítí. V první části jsme seznámeni s cílem práce a detailní specifikací požadavků. Druhá část se věnuje teorii ...
    • Detekce počtu mláďat v ptačích hnízdech za pomoci nástrojů rozpoznání obrazu 

      Autor: Šuma Pavel; Vedoucí práce: Pavlíček Josef; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-16)
      Práce se zaměřuje na rozpoznávání objektů v obraze, konkrétně ptačích mláďat. První část popisuje potřebné metody počítačového vidění ke předzpracování obrazu, jeho segmentaci a rozpoznávání objektů na základě jejich ...
    • EcoTracker pro Android 

      Autor: David Holkup; Vedoucí práce: Glazar Filip; Oponent práce: Pavlíček Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-18)
      Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout a naimplementovat aplikaci ECO Tracker pro mobilní systém Android. K funkčním požadavkům aplikace patří sběr dat o vypro-dukovaném odpadu a následné zobrazování statistik. K dalším ...
    • Frameworky pro řešení rozvrhovacích úloh 

      Autor: Anežka Batěčková; Vedoucí práce: Harcuba Ondřej; Oponent práce: Pavlíček Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-15)
      Tato práce uvádí čtenáře do problematiky rozvrhovacích problémů, seznamuje ho s pojmy z tohoto odvětví a nastiňuje přístupy k jejich řešení. Cílem je vypracování přehledu frameworků řešících a optimalizujících tento typ ...
    • Imerzivní herní a grafická aplikace s bojovými virtuálními objekty 

      Autor: Šimon Jajko; Vedoucí práce: Klán Petr; Oponent práce: Pavlíček Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-03)
      Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou 3D aplikace pro virtuální realitu a historických objektů, které budou v jejím světě použity pro komplexní fyzikální interakce a herní prvky. Cílem je tento proces zdokumentovat a ...
    • Implementace IT řešení pro volejbalový svaz 

      Autor: Martin Kop; Vedoucí práce: Pavlíček Josef; Oponent práce: Glazar Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-20)
      Bakalářská práce se zabývá mobilni aplikaci, zaměřenou na přiznivce vo-lejbalu. Aplikace se skládá ze dvou části. Část, zahrnutá v této práci, je věnována architektuře, infrastruktuře a práci s daty. Druhá část, zpracovaná ...
    • Implementace simulátoru pro řízení automobilu ve virtuální realitě 

      Autor: Bohdan Vradii; Vedoucí práce: Klán Petr; Oponent práce: Pavlíček Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-17)
      Hlavním cílem této práce je implementace a testování prototypu simulátoru pro řízení automobilu ve virtuální realitě blízkého reálným jízdním podmínkám ve městě. Tento prototyp si klade za cíl napodobit praktické zkoušky ...
    • Inzertní server s využitím architektury mikroslužeb 

      Autor: Serhii Holovko; Vedoucí práce: Glazar Filip; Oponent práce: Pavlíček Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-20)
      Tato práce popisuje hlavní zásady při návrhu a implementaci softwaru v rámci architektury mikroslužeb. Po teoretické části následuje demonstrace skutečného procesu vývoje, což čtenáři umožňuje pochopit základy a vývoj ...
    • Metoda loci ve virtuální realitě 

      Autor: Dominik Pupala; Vedoucí práce: Klán Petr; Oponent práce: Pavlíček Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Předmětem této bakalářské práce je návrh a implementace metody loci ve virtuální realitě. První část práce se zabývá problematikou zmiňované mnemotechnické pomůcky, analýzou jejích interaktivních implementací a vývojem v ...
    • Mobilní aplikace pro komunitní účely 

      Autor: Jakub Pečenka; Vedoucí práce: Pavlíček Josef; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-14)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem motivační mobilní aplikace a jejím zhodnocením z ekonomicko-manažerského hlediska. V práci se porovnávají podobné existující aplikace, analyzují se funkční požadavky, které jsou poté ...
    • Návrh a realizace virtuálního klubového a tréninkového centra 

      Autor: Ondřej Úlehla; Vedoucí práce: Klán Petr; Oponent práce: Pavlíček Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-03)
      Tato bakalářská práce popisuje proces analýzy, návrhu a následné implementace virtuálního klubového centra se sportovními aktivitami. Analýza se zabývá stávajícími studiemi a implementacemi virtuálních klubových center. V ...
    • Návrh a tvorba měr pro výpočet kvality procesních modelů 

      Autor: Lassaková Martina; Vedoucí práce: Pavlíček Josef; Oponent práce: Hronza Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-18)
      Tato práce se zabývá výzkumem měr kvality procesních diagramů. Literární rešerše představuje pojem obchodní proces. Popisuje standardy používané pro modelování obchodních procesů a formáty pro ukládání vzniklých modelů. ...
    • Návrh uživatelského rozhraní pro výukovou aplikaci 

      Autor: Volha Kurakova; Vedoucí práce: Pavlíček Josef; Oponent práce: Suchánek Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vhodného uživatelského rozhraní dětské hry pro učení matematiky. Poskytuje krátký popis postupu vytvoření uživatelského rozhraní a některé známé metody jeho testování. Na základě ...