Návrh a realizace virtuálního klubového a tréninkového centra
Design and Implementation of Virtual Club and Training Center
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Ondřej Úlehla
Vedoucí práce
Klán Petr
Oponent práce
Pavlíček Josef
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
Informatika 2009Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce popisuje proces analýzy, návrhu a následné implementace virtuálního klubového centra se sportovními aktivitami. Analýza se zabývá stávajícími studiemi a implementacemi virtuálních klubových center. V teoretické části je popsán využitý software a jeho funkcionalita. V praktické části je navržen model světa a následně implementován v NeosVR. Ke světu je navíc vytvořena interaktivní webová stránka. Následuje testování, z kterého vychází závěr. Výsledkem práce je originální a funkční virtuální klubový svět s dalšími aktivitami, který se nachází v komunitním centru aplikace NeosVR. Tento svět umožňuje uživatelům socializovat se ve virtuálním prostředí s velkým výběrem aktivit. This thesis describes the process of analysing, designing and subsequent implementation of a virtual club world with sports activities. Analysis deals with current studies and implementations of virtual club centers. Theoretical part describes the used software and its functionality. In the practical part, a model of the world is designed and consequently implemented in NeosVR. An interactive webpage is created for the world. Conclusion is based on testing. The result of this work is an original and functional virtual club world that includes more activities. It is placed inside the community hub in NeosVR metaverse. This world allows users to socialize in a virtual environment with selection of activities.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1608]