Imerzivní herní a grafická aplikace s bojovými virtuálními objekty
Immersive game and graphic application with combat virtual objects
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Šimon Jajko
Vedoucí práce
Klán Petr
Oponent práce
Pavlíček Josef
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
Informatika 2009Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou 3D aplikace pro virtuální realitu a historických objektů, které budou v jejím světě použity pro komplexní fyzikální interakce a herní prvky. Cílem je tento proces zdokumentovat a vyhodnotit jeho použitelnost a přínosnost. Práce představuje skoro kompletní proces tvorby imerzivní herní aplikace a jejích částí. To je analýza, návrh, tvorba assetů a implementace. Výsledkem je uživatelsky přívětivá aplikace jejíž hlavní přínos je v podobě zábavní a naučné aplikace. Dále je výsledkem prototypová aplikace se stejnými fyzikálními mechanikami pro více hráčů, která dokazuje nevhodnost současných volně dostupných řešení síťové synchornizace fyzikálně ovládaných objektů a mechanik ve virtuální realitě ve světě pro více uživatelů. The goal of this bachelor thesis is to create a 3D application for virtual reality and historical items that will be used in the virtual environment for complex physics interactions and game elements. The main goal is to document the creation process and evaluate its usability. This thesis goes through almost the entire process of game creation. That is analysis, design, asset creation, implementation and testing. The result is a user-friendly application that is best used as an educational or game application. Another result is a prototype application with similar physics interactions that works in an environment for multiple users. It experiments with and proves that current-day available synchronization solutions aren't up for the task of a networked physics synchronization for items driven by multiple users.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1729]