ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Metoda loci ve virtuální realitě

Method of Loci in Virtual Reality

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Dominik Pupala
Vedoucí práce
Klán Petr
Oponent práce
Pavlíček Josef
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrství
Studijní program
Informatika 2009
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Předmětem této bakalářské práce je návrh a implementace metody loci ve virtuální realitě. První část práce se zabývá problematikou zmiňované mnemotechnické pomůcky, analýzou jejích interaktivních implementací a vývojem v systému Unreal Engine 4. Druhá část práce představuje návrh a implementaci aplikace pro zařízení HTC Vive. Nakonec je implementace porovnána s tradiční podobou metody loci.
 
The purpose of this bachelor thesis is the design and implementation of the method of loci as a virtual reality application. The first part of this thesis deals with the topic of beforementioned mnemonic device, including the analysis of already existing interactive implementations, and the development inside the Unreal Engine 4. The second part presents design and implementation process of the application for the goal device, HTC Vive. Finally, the application is compared to the traditional form of the method of loci.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/101660
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (16.61Mb)
POSUDEK (47.42Kb)
POSUDEK (49.27Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18102 [1745]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV