Zobrazují se záznamy 1309-1328 z 4337

    • Hardverově generované klíče pro kryptografické systémy a protokoly 

      Autor: Simona Buchovecká; Vedoucí práce: Lórencz Róbert; Oponent práce: Macko Dominik
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-04-22)
      The main topic of this dissertation thesis is the generation of cryptographic keys in hardware and embedded systems. For lightweight and embedded devices, the True Random Number Generators (TRNGs) are usually implemented, ...
    • Hardwarové zrcadlo paketů 

      Autor: Karel Hynek; Vedoucí práce: Ubik Sven; Oponent práce: Bartík Matěj
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Diplomová práce se zabývá návrhem a realizací zrcadla paketů určeného k testování 1Gbps Ethernetových sítí. Zařízení dokáže přeposílat Ethernetové IP pakety až do plné rychlosti rozhraní. Nad datovým tokem je taktéž prováděna ...
    • Hardwarový akcelerátor pro dopočtení chybějících položek v datovém streamu 

      Autor: Dvořáček Josef; Vedoucí práce: Schmidt Jan; Oponent práce: Dostál Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Hardwarový modul pro šifrování dat v reálném čase 

      Autor: Hynek Daniel; Vedoucí práce: Bartík Matěj; Oponent práce: Novotný Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-16)
      Tato bakalářská práce má za cíl představení šifry AES a její implementaci v jazyce VHDL pro obvod typu FPGA. Implementovaný modul nabízí běžné operační módy blokových šifer dle standardu NIST Special Publication 800-38A. ...
    • Hardwarový přípravek pro přesné zacílení pohledu kamery v místnosti 

      Autor: Zuzana Jiránková; Vedoucí práce: Novák Jakub; Oponent práce: Novotný Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-04)
      Cílem práce je vytvoření hardwarového přípravku pro zacílení pohledu průmyslové kamery, aby bylo možné získat vyšší rozlišení v zvolené oblasti zájmu. Zvoleným řešením bylo využití dvou kamer. Jedna je přehledová a druhá ...
    • Headless CMS s generováním admin panelu 

      Autor: Jan Hejzlar; Vedoucí práce: Blizničenko Jan; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-16)
      Tato bakalářská práce se zabývá správou obsahu více webových stránek v rámci jedné organizace. Hlavním cílem je usnadnit tvorbu a změny obsahu u jednotlivých webů z jednoho centrálního systému (admin panelu). Zabývá se ...
    • Hematologický registr léčby (HeRgoT) 

      Autor: Pikaus Petr; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Pergl Robert
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-13)
      Tato bakalářská práce se zaobírá analýzou, návrhem, implementací a testováním registru pacientů s deficitem některého koagulačního faktoru. Rozebírá použité technologie a jejích uplatnění v projektu. Výstupem praktické ...
    • Herní aplikace pro kognitivní trénink s NPC 

      Autor: Martin Kopřiva; Vedoucí práce: Fajnerová Iveta; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Tato práce se zabývá vývojem systémů pro správu animovaných NPC, jejich navigaci po virtuálním světě a scénářů, které lze využít pro kognitivní trénink. Na základě analýzy je navržena a realizována soustava modulů pro herní ...
    • Herní engine na platformě Flash a Stage3D 

      Autor: Průcha Ondřej; Vedoucí práce: Žikovský Pavel; Oponent práce: Franc Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-16)
    • Herní prostředí s umělou inteligencí pro motivační webovou aplikaci 

      Autor: Kulík Jakub; Vedoucí práce: Jiřina Marcel; Oponent práce: Novák Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-17)
      Bakalářská práce popisuje rozšíření motivační webové aplikace a její strategické hry o schéma inteligentního chování počítačového protivníka. Výsledná aplikace obsahuje pravidlový systém pro ovládání protivníků a multiagentní ...
    • Herní server strategické tahové hry Sepulcher 

      Autor: Starý Václav; Vedoucí práce: Daněček Jiří; Oponent práce: Balík Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Hešovací kolize v MD5 

      Autor: Nguyen Duc Anh; Vedoucí práce: Zahradnický Tomáš; Oponent práce: Jureček Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Hešovací kolize v SHA-1 

      Autor: Jelínek Martin; Vedoucí práce: Zahradnický Tomáš; Oponent práce: Lórencz Róbert
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Hešovací kolize v SHA-1 

      Autor: Horňák Juraj; Vedoucí práce: Zahradnický Tomáš; Oponent práce: Jureček Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Heterogenní kernel 

      Autor: Samuel Fabo; Vedoucí práce: Motl Jan; Oponent práce: Vašata Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-15)
      Metódy strojového učenia, ktoré používajú kernelové funkcie sú dobre preskúmané, avšak väčšina týchto kernelových funkcií vie pracovať len s numerickými vstupnými dátami. Aby tieto kernely vedeli spracovať kategorické dáta, ...
    • Heuristické přístupy při řešení NP-těžkých úloh 

      Autor: Tomáš Petříček; Vedoucí práce: Šoch Michal; Oponent práce: Trdlička Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-09)
      Cílem práce je nalézt téměř optimální konfiguraci pro algoritmickou obchodní strategii za pomocí heuristik v rozumně krátkém čase. Čtenář je nejprve seznámen se třídami složitosti a heuristickými metodami, včetně těch ...
    • Heuristika pro automatický výběr distribuce v Open Source H2O AutoML 

      Autor: Vojtěch Müller; Vedoucí práce: Frýda Tomáš; Oponent práce: Klouda Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-22)
      Tato práce se zabývá vytvořením heuristiky pro automatický výběr hyperparametru reprezentujícího statistickou distribuci vysvětlované proměnné pro H2O AutoML framework. Bylo vyzkoušeno několik přístupů s různými výsledky, ...
    • Heuristiky pro propagaci intervalů 

      Autor: Kottnauer Jakub; Vedoucí práce: Ratschan Stefan; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-13)
      Omezující podmínka je relace mezi proměnnými omezující množiny hodnot, kterých mohou proměnné nabývat. Problém splnitelnosti omezujících podmínek (CSP) je problém, jehož řešení spočívá v nalezení hodnot proměnných tak, aby ...
    • Hierarchická koordinace multi-robotického konstrukčního týmu ve hře Minecraft 

      Autor: Vít Šprachta; Vedoucí práce: Surynek Pavel; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Minecraft je počítačová sandboxová hra, ve které se hráč ocitne ve světě z kostek a má volnou ruku nad tím co bude dělat. Zejména, co, kde a jak bude stavět. Multi-agentní kolektivní robotická konstrukce je problém, kde ...
    • Hierarchické plánování pro real-time strategické hry 

      Autor: Lukáš Kameník; Vedoucí práce: Surynek Pavel; Oponent práce: Vašata Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Tato diplomová práce řeší hierarchické plánování pro real-time strategické hry. Cílem práce je vyzkoušet vhodnost aplikace HTN plánování pro počítačem řízeného hráče RTS hry tím, že bude HTN plánování použito ve hře Dune ...