Herní prostředí s umělou inteligencí pro motivační webovou aplikaci
Gaming environment with artificial intelligence for motivational web application
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kulík Jakub
Vedoucí práce
Jiřina Marcel
Oponent práce
Novák Jakub
Studijní obor
Teoretická informatikaStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra teoretické informatikyObhájeno
2016-08-30Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce popisuje rozšíření motivační webové aplikace a její strategické hry o schéma inteligentního chování počítačového protivníka. Výsledná aplikace obsahuje pravidlový systém pro ovládání protivníků a multiagentní systém pro simulaci pohybu armád a interakce mezi nimi. Práce také obsahuje rozbor a implementaci generátoru náhodných ostrovů. Vzhledem k cílové skupině je aplikace časově nenáročná a zbytečně netrestá neaktivní členy týmu. V případě potřeby je umělá inteligence omezována nebo zcela neaktivní. Bachelors thesis describes an extension of a motivational web based application and its strategy game by a computer opponent with intelligent behavior. The application includes rule-based system for control of opponents and multi-agent system to simulate the movement of armies and interaction between them. The thesis also includes analysis and implementation of a random island generator. Because of the target group the application is not time consuming and it doesn't unnecessarily punishes inactive team members. The artifical inteligence is curtailed or completely inactive if necessary.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18101 [337]