• Reakční čas řidičů 

      Autor: Borecký Petr; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      V této práci je řešena reakční doba řidiče a její délka vzhledem k bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích. V úvodní části je rozebrána reakční doba včetně aspektů, které jí ovlivňují. Dále následuje měření reakčních ...
    • Rezonanční výfuk dvoudobého motoru 

      Autor: Toman Přemysl; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Molcar Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      Bakalářská práce se zabývá vlivem rezonančního výfukového systému na parametry dvoudobého motoru. V první části práce je uvedena teorie vlivu, zásady návrhu jednoltivých částí a výpočet tří variant výfuků. V části druhé ...
    • Řízené systémy výhledu z vozidla a signalizace 

      Autor: Vašica Tomáš; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Plomer Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-27)
      Diplomová práce se zabývá definicí výhledu z vozidla a rešerší existujících zařízení a systémů pro osvětlení a světelnou signalizaci osobních vozidel. Popsány jsou pojmy jako bezpečnost, vidění nebo světlo. Práce obsahuje ...
    • Scénáře pro testování vozidlových systémů v kombinovaném simulátoru HIL - HMI 

      Autor: Aleš Novák; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Fábera Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-07)
      Předmětem diplomové práce „Scénáře pro testování vozidlových systému v kombinovaném simulátoru HIL-HMI“ je vytvoření funkčního HIL-HMI simulátoru. Dále se v práci identifikují vozidlové systémy vhodné pro testování v HIL-HMI ...
    • Senzorické systémy autonomních vozidel; 

      Autor: Piksa Ondřej; Vedoucí práce: Šotola Martin; Oponent práce: Dvořák Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Diplomová práce obsahuje dva hlavní oddíly, první se zabývá vhledem do problematiky autonomních vozidel a jejich senzorických systémů. Mezi které řadíme sonary, radary, lidary a kamery. Následně je pozornost věnována ...
    • Simulace systému carsharingu elektromobilů ve velkých městech 

      Autor: Rozhdestvenskiy Dmitry; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Fábera Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Simulace zkoušky stability vozidla 

      Autor: Budka Josef; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Krejčí Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-31)
      Tato práce se zabývá stabilitou vozidla a simulací zkoušky stability vozidla. Nejprve popisuje obecně stabilitu a pohybové rovnice. Dále seznamuje s provedenou zkouškou stability vozidla s pohyblivým těžištěm na Fakultě ...
    • Simulátor nárazu - metody využití 

      Autor: Jirák Jakub; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Holba Stanislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      Předmětem této bakalářské práce je vytvořit si představu o existujících nárazových simulátorech a o zkouškách prvků pasivní bezpečnosti, které na nich probíhají. Na základě této analýzy pak vybrat zkoušky proveditelné na ...
    • Simulátor nárazu - výpočtové hodnoty 

      Autor: Buľko Matej; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Šotola Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      Predmetom bakalárskej práce "Simulátor nárazu - výpočtové hodnoty" je posúdenie laboratórnych simulácií kolíznych dejov. V prvej časti sú popísané prvky vnútornej a vonkajšej pasívnej bezpečnosti. Druhá časť práce je ...
    • Simulátorové scénáře pro experimenty cílené na únavu řidiče 

      Autor: Šumelda Alan; Vedoucí práce: Novotný Stanislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28)
    • Simulátorový experiment zaměřený na detekci mikrospánků za volantem 

      Autor: Řeháková Anna; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Novák Mirko
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-01)
    • Spojovací technologie ve výrobě lodí 

      Autor: Louša Tomáš; Vedoucí práce: Dunovský Jiří; Oponent práce: Růžička Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Statické zkoušky motocyklu Motostudent 

      Autor: Paprčka Ondřej; Vedoucí práce: Mík Josef; Oponent práce: Krejčí Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-25)
      Baklářská práce "Statické zkoušky motocyklu MotoStudent" řeší problematiku statických simulačních zkoušek motocyklu v rámci soutěže MotoStudent. V první části této práce je popsána soutěž MotoStudent, se zaměřením na ...
    • Strategický management studentského závodního týmu CTU Lions 

      Autor: Tomáš Holec; Vedoucí práce: Toman Přemysl; Oponent práce: Vicherková Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-08)
      Předmětem bakalářské práce „Strategický management studentského závodního týmu CTU Lions“ je vytvoření strategického, rámcového finančního a marketingového plánu studentského závodního motocyklového týmu CTU Lions pro ...
    • Studie multihybridního městského vozidla 

      Autor: Šolc Martin; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Šotola Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-09-13)
      Autor: Šolc Martin Název práce: Studie multihybridního městského vozidla Škola: ČVUT v Praze, Fakulta dopravní Akademický rok: 2014/2015 Tato Diplomová práce seznamuje s nejčastějšími problémy individuální dopravy ve ...
    • Systém ecall a možnosti jeho rozvoje 

      Autor: Švec Marek; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Krejčí Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      ECall je systém pro automatické přivolání záchranných složek k dopravní nehodě. Bakalářská práce se zabývá právě tímto systémem a možným rozvojem. V první části práce je obecně rozebrán tento systém se souvisejícími projekty. ...
    • Systém schvalování elektromobilů 

      Autor: Melničák Leonard; Vedoucí práce: Mík Josef; Oponent práce: Tauberová Šárka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-28)
      Tato práce pojednává o problematice zkoušení, kontrolování a schvalování automobilů a elektromobilů. První část se zabývá historií, vývojem a současným stavem elektromobilyty. V následující části je obsahem rešerše legislativy ...
    • Systémy kontroly stability vozidla 

      Autor: Pilecký Jan; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Nouzovský Luboš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-01)
      Hlavním cílem této diplomové práce je návrh informačního systému stability vozidla. V průběhu nakládání a jízdy automobilu je nepřetržitě sledováno jeho zatížení, náklon a poloha těžiště. V případě výskytu situace, která ...
    • Systémy zvyšující stabilitu a ovladatelnost vozidla 

      Autor: Misař Jan; Vedoucí práce: Kovanda Jan; Oponent práce: Uhříček Vladimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-09-14)
    • Tepelná rovnováha elektrického aktuátoru 

      Autor: Opletalová Bára; Vedoucí práce: Dunovský Jiří; Oponent práce: Šotola Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-22)
      Předmětem bakalářské práce "Tepelná rovnováha elektrického aktuátoru" je uvést přehled pojmů týkajících se přenosu tepla, a na základě tohoto popisu určit přenosy tepla v elektrickém aktuátoru. Dále popsat aktuátor a jeho ...