ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav dopravní techniky (ukončeno 30.08.2013)
  • Diplomové práce - 16116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav dopravní techniky (ukončeno 30.08.2013)
  • Diplomové práce - 16116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Studie multihybridního městského vozidla

Multi-hybrid city vehicle study

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Šolc Martin
Vedoucí práce
First Jiří
Oponent práce
Šotola Martin
Studijní obor
Dopravní systémy a technika
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Instituce přidělující hodnost
ústav dopravních prostředků
Obhájeno
2016-01-21



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Autor: Šolc Martin Název práce: Studie multihybridního městského vozidla Škola: ČVUT v Praze, Fakulta dopravní Akademický rok: 2014/2015 Tato Diplomová práce seznamuje s nejčastějšími problémy individuální dopravy ve městech a s možnostmi snížení jejich dopadů na životní prostředí. Část práce je věnována řešení komplikací, jako je vysoká intenzita dopravy, parkování a produkce veškerých druhů emisí. Dále jsem se zaměřil na možnosti použití alternativních pohonů včetně jejich energetických analýz. V druhé polovině práce představuji vlastní koncept podpůrného setrvačníkového systému vozidla, využitelného při jízdě ve městě. Efektivnost navrženého pohonu vystihuje provedená analýza v poslední kapitole.
 
Author: Šolc Martin Thesis: Multi-hybrid city vehicle study Institute: Czech Technical University in Prague, Faculty of Transportation Sciences Academic year: 2014/2015 The Master thesis deals with the most common problems connected with transportation in cities and at the same time with possibilities for reduction of its impact on the environment. The first part of the thesis provides solutions for traffic jams, parking issues, as well as, solution for exhaust-emission control. Furthermore, the thesis is focused on a potential and energetic analysis of alternative drive systems. The aim of the second part is design of unique concept of a supporting flywheel system which can be applied for a city driving. Effectiveness of this drive is represented by the well to wheels analysis in the last chapter of the thesis.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/63767
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (15.72Mb)
PRILOHA (44.69Kb)
POSUDEK (784.5Kb)
POSUDEK (317.1Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 16116 [64]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV