Scénáře pro testování vozidlových systémů v kombinovaném simulátoru HIL - HMI
Scenarios for Testing Vehicle Systems in a Combined HIL - HMI Simulator
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Aleš Novák
Vedoucí práce
Bouchner Petr
Oponent práce
Fábera Vít
Studijní program
Inteligentní dopravní systémyInstituce přidělující hodnost
katedra dopravních prostředkůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem diplomové práce „Scénáře pro testování vozidlových systému v kombinovaném simulátoru HIL-HMI“ je vytvoření funkčního HIL-HMI simulátoru. Dále se v práci identifikují vozidlové systémy vhodné pro testování v HIL-HMI simulátoru s reálným řidičem a vytváří se rozsáhlá silniční síť. Na této síti se v práci navrhnou a vytvoří scénáře pro testování vozidlových systémů ve vytvořeném HIL-HMI simulátoru se zaměřením na bezpečnostní a pokročilé asistenční systémy. Nakonec práce vyhodnotí správné zapojení a funkčnost vytvořeného HIL-HMI simulátoru pomocí pilotních experimentů. The purpose of master thesis „Scenarios for testing vehicle systems in a combined HIL-HMI simulator“ is to create a functional HIL-HMI simulator. The thesis identifies systems suitable for testing in HIL-HMI simulator with a real driver and creates a road network. On this road network will be placed testing scenarios for testing vehicle systems in the HIL-HMI simulator focusing on safety systems and driver assistance systems. Lastly the paper will experimentaly asses the functionality of the HIL-HMI simulator.