ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav dopravní techniky (ukončeno 30.08.2013)
  • Diplomové práce - 16116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav dopravní techniky (ukončeno 30.08.2013)
  • Diplomové práce - 16116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Systémy kontroly stability vozidla

Vehicle stability control system

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Pilecký Jan
Vedoucí práce
First Jiří
Oponent práce
Nouzovský Luboš
Studijní obor
Dopravní systémy a technika
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Instituce přidělující hodnost
ústav dopravních prostředků
Obhájeno
2016-06-21



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh informačního systému stability vozidla. V průběhu nakládání a jízdy automobilu je nepřetržitě sledováno jeho zatížení, náklon a poloha těžiště. V případě výskytu situace, která by mohla mít dopad na jízdní vlastnosti vozidla, je o této skutečnosti informován řidič akustickým signálem či prostřednictvím displeje. V první polovině práce je uvedena statistika dopravních nehod, základní přehled legislativy, teorie dynamiky vozidla a řiditelnosti. Druhá část se zabývá již návrhem samotného systému.
 
The main object of this thesis is to design an information system of vehicle stability. The car is continuously monitored during loading and driving of the load, tilt and center of gravity. In case of a situation that could have an impact on driving behavior, driver is informed with an acoustic signal or via the display. The first half of the work presented statistics on traffic accidents, basic overview of legislation, the theory of vehicle dynamics and controllability. The second part deals with the design of actual system itself.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/66430
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.143Mb)
PRILOHA (294.4Kb)
PRILOHA (72.00Kb)
PRILOHA (72.23Kb)
PRILOHA (68.66Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 16116 [64]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV