Prohlížení Diplomové práce - 13139 dle předmětu "Real-time stylization"
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
-
Nefotorealistické zobrazování v herním enginu s využitím výtvarné předlohy
; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)Práce prezentuje praktické řešení výtvarné stylizace videoherní scény v herním enginu Unity. Metoda stylizace užívá výtvarné předlohy a je založena na algoritmu StyleBlit, přičemž je schopna napodobit libovolný výtvarný ... -
Přenos výtvarného stylu na 3D model s využitím Unreal Engine
; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Burýšek Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-25)Tato práce se věnuje stylizaci virtuálních scén na základě předloh pomocí algoritmu StyleBlit, který vytváří jedinečné nefotorealistické umělecké styly využitelné pro vykreslování virtuálních scén v reálném čase. Na základě ...