• Algoritmy pro simulaci vodní hladiny 

      Autor: Polášek Roman; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Ambrož David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Detekce chyb v povrchové reprezentaci 

      Autor: Klusák Jan; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Extenze v OpenGL 

      Autor: Zachar Martin; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Ambrož David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • GUI programu na opravu 3D modelů 

      Autor: Klučka Ondrej; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Interaktivní detekce místností 

      Autor: Martin Němec; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)
      Cílem této práce je implementace 2D algoritmu pro detekci místností a vytvoření rozdělení na Buňky a Portály pomocí algoritmu Breaking the Walls. Vstupem jsou samostatné stěny definované jako úsečky, které jsou nejprve ...
    • Komponentový přístup při tvorbě objektů herní knihovny 

      Autor: Štýs Martin; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30)
    • Modelování hořících objektů 

      Autor: Kalous Michal; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Nástroj pro výuku základních křivek 

      Autor: Michal Vomastek; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      Diplomová práce se zabývá tvorbou aplikace na podporu výuky základních křivek používaných v počítačové grafice. Toto téma je pro studenty obtížné a cílem aplikace je téma studentům co nejvíce zpřístupnit. Aplikace byla z ...
    • Návrh moderního vysoko-úrovňového grafického API 

      Autor: Roman Galajda; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Příchod grafického, nízko-úrovňového grafického rozhraní Vulkan v roce 2016 přinesl pro developery příležitost využít vykreslovací a výpočetní schopnosti dnešních grafických karet na mnoha platformách a s vysokým výkonem. ...
    • Podpora výuky OpenGL 

      Autor: Vaňko Martin; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Porovnání metod simulace písku a jejich aplikace na simulaci sněhu 

      Autor: Vojtěch Cimbura; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)
      Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu existujících metod simulace písku v rámci počítačové grafiky a cílí na porovnání těchto metod zároveň s analýzou jejich nedostatků. Práce také zkoumá podobnost simulace písku a ...
    • Progresivní metody výpočtu osvětlení 

      Autor: Glazer Zdeněk; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Řídící software CNC Stroje 

      Autor: Měšťánek Filip; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Žára Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
      Tato diplomová práce popisuje cyklus vývoje řídícího systému pro CNC řezací stroje. Práce se zabývá všemi fázemi vývoje systému od analýzy stávajících řídících systémů a identifikací jejich nedostatků, výběru architektury ...
    • Systém na výuku transformací 

      Autor: Folta Michal; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-27)
      Geometrické transformace jsou v počítačové grafice velmi důležité. Pro řadu lidí je však velkým problémem jim porozumět, což dokládá i velké množství tištěných publikací a tutoriálů na toto téma. Většina z nich trpí společným ...
    • Vizualizace optimalizačních algoritmů 

      Autor: Richtr Radek; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Genyk-Berezovskyj Marko
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Výpočet globálního osvětlení pomocí fotonových map 

      Autor: Hanák Martin; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Zkvalitnění výuky předmětu PGR 

      Autor: Štěpán Machovský; Vedoucí práce: Hendrich Jakub; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)
      Tématem mé práce je výzkum stavu předmětu PGR (Počítačová grafika) na FEL ČVUT a následný návrh změn pro tento předmět. Cílem práce je zkvalitnění výuky předmětu PGR, který je hlavním předmětem bakalářského studia pro ...
    • Život mravenců - počítačová hra 

      Autor: Šedivý Martin; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      Cílem této diplomové práce je navrhnout vlastní herní engine pro realizaci počítačové hry ze světa mravenců. Důraz je kladen na návrh a implementaci datové struktury pro reprezentaci herního světa a na implementaci pohybu ...