Prohlížení katedra počítačové grafiky a interakce dle autora "Čmolík Ladislav"
-
Logická 3D hra
Autor: Petr Varga; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)Tato práce analyzuje proces navrhování her, mechaniky logických her a vytváření modulárních komponent. Tuto analýzu následně použiji k navržení své vlastní hry a vytvoření této hry v Unity. Následně tuto hru otestuji. -
Logická hra, kde přepínání mezi různými postavami je hlavním herním mechanismem
Autor: Aleksandr Murugov; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)Cílem tohoto projektu bylo vytvoření logické hry z pohledu první osoby, kde hráč má schopnost ovládat jiné postavy pro řešení hádanek. Herní vývoj byl předcházen analýzou existujicích podobných her jako logické hry z pohledu ... -
Modelování a animace čtyřnožců
Autor: Julie Trollerová; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)Tato práce se věnuje otázce modelování a animace čtyřnožců zejména za účelem výroby assetů do videoher. Poskytuje náhled na teorii a metody používané při výrobě takových assetů a navíc prozkoumává možnosti přenosu animací ... -
Nástroj pro návrh a export závodních tratí
Autor: Mykola Isaiev; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Efremov Denis
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)Vytváření trojrozměrných scén závodních tratí vyžaduje znalost specifického softwaru a může být časově náročné. Výzkumné centrum Smart Driving Solutions používá řidičský simulátor Cruden Panthera pro řadu interních a ... -
Nástroj pro vytváření interaktivních ilustrací
Autor: Martin Doležal; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Malý Ivo
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Bakalářská práce se zabývá potenciálem využití 3D modelů a interaktivních digitálních nástrojů v edukaci. Shromažďuji poznatky z oboru digitální ilustrace a výkladové vizualizace a na základě těchto poznatků vytvářím funkční ... -
Návrh a implementace software pro test percepce průhlednosti
Autor: Kuběnová Eliška; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-19)Tato diplomová práce se zabývá analýzou nefotorealistických metod pro vykreslování 3D objektů, které se snaží zlepšit percepci faktorů: tvar, vzdálenost a uspořádání dle vzdálenosti od kamery, a jejich možnými kombinacemi. ... -
Návrh uživatelského rozhraní pro dotykovou odpovídací jednotku k interkomu
Autor: Kateřina Koutová; Vedoucí práce: Rubáš Marek; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)Tato práce se věnuje návrhu uživatelského rozhraní pro odpovídací jednotku k interkomu. Návrh byl založen na rešerši podobných zařízení tohoto typu, včetně průzkumu mezi současnými a potencionálními uživateli, a na základě ... -
Ověření pravidel pro umisťování popisků
Autor: Lilian Machulda; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)V posledních dekádách se výrazně zvýšila používanost počítačů. To mimo jiné vedlo ke vzniku online mapových služeb. Když porovnáme umístění popisků v online prostředí s fyzickými mapami, můžeme si všimnout významného ... -
Procedurální generování budoucí výstavby měst dle pravidel
Autor: Vladimíra Potočeková; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)Tato práce si klade za cíl prozkoumat integraci procedurální generace do oblasti urbanistického rozvoje. Generátor navrhne model možné zástavby pozemku na základě požadavků uživatele, jako jsou minimální vzdálenost, šířka ... -
Procedurální generování prostředí pro videohry
Autor: Jan Kutálek; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)V herním prumyslu je spousta vecí, které vyžadují hodne casu a prostredku. Proto se tato prace soustredí na procedurální generování obsahu do video her, presneji na generování herních úrovních typu bludište, na které je ... -
Procedurální generování scény pro vlakový simulátor
Autor: Petr Nahodil; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)Náplní této bakalářské práce je procedurální generování terénu za běhu aplikace, rozmisťování vegetace v tomto terénu, a jeho přizpůsobivost animační křivce definující trasu kolejí. Mělo by tedy být relativně jednoduché ... -
Procedurální modelování měst vyvíjejících se v čase
Autor: Frantál Petr; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Žára Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-27)Tato bakalářská práce představuje možnosti tvorby 3D modelů měst, které simulují jejich vývoj v průběhu času. Pro modelování měst v této práci uvažujeme využití procedurálního modelování. Práce nejdříve uvádí motivaci pro ... -
Prototyp konzistentního multimodálního uživatelského rozhraní pro Windows OS
Autor: Kolařík Jan; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Čmolík Ladislav
Tato práce se zabývá historií uživatelských rozhraních v operačních systémech Microsoft Windows a popisuje historické souvislosti, které vedly Microsoft k uvedení multimodálního uživatelského rozhraní ve verzi Windows 8. ... -
Prototypování dotykových uživatelských rozhraní v automobilech
Autor: Markéta Hejná; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-29)Tato práce se zabývá návrhem způsobů pro zjednodušení tvorby prototypů dotykových rozhraní automobilů. Na základě seznamu požadavků na vlastnosti takových prototypů jsem analyzovala několik technologií pro návrh uživatelských ... -
Rozšiřitelný zobrazovací řetězec založený na odloženém stínování
Autor: Šimek Daniel; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30) -
Rozšířená realita s využitím 360 panoramat
Autor: Jan Hamet; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)Tato bakalářská práce pojednává o využití mobilních knihoven pro rozšířenou realitu při zobrazování 360° panoramat Langweilova papírového modelu Staré Prahy z 19. století. V úvodní analýze jsou nejdříve rozebrány dostupné ... -
Shlukování a vizualizace tabulkových dat s nominálními atributy
Autor: Štefan Okruhlica; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Slavík Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)Tato diplomová práce se zabývá různými přístupy ke clusterování a následné vizualizaci nominálních a ordinálních dat. Ukazuje tabulkové datasety, definuje typy attributů a popisuje úkoly pro vizualizaci. Dále vysvětluje ... -
Správa velkých dat z dopravních senzorů pomocí jejich vizualizace
Autor: Lucia Semanová; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Hrubý Lukáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)Cílem této práce je implementovat prototyp systému pro vizualizaci a správu dopravních senzorů. Za účelem návrhu prototypu byl proveden uživatelský výzkum se zkušenými dopravními inženýry a analýza stávajících komerčních ... -
Systém dispečerského řízení a sběru dat v těžebním průmyslu
Autor: Látal Tomáš; Vedoucí práce: Řezáč Martin; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01) -
Televize s dvěma obrazovými výstupy
Autor: Gabriela Havranová; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Malý Ivo
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-12)So stále rastúcou popularitou používania dotykových zariadení sa poskytuje zaujímavá príležitosť na preskúmanie možností využitia takýchto zariadení v kontexte ovládania televízie. Táto práca skúma vhodnosť a používateľský ...