Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 31
3D rekonstrukce objektů ze stránek pro sdílení fotografií, 3D reconstruction from photo-sharing websites
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Ghais Kamil (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
Kalibrace multi-kamerového systému, Calibration of multi-camera system
; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Sedláček David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
Efektivní algoritmy pro maximalizaci toku v síti, Efficient algorithms for max-flow/min-cut problem
; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Sedláček David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
Vývoj počítačové hry s využitím dat ze zařízení pro záznam pohybu, Development of a game utilizing MOCAP data
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Smetana Radek
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením počítačové hry za použití 3D modelů, na které budou aplikovány animace nahrané z motion capture. Prvním cílem této práce je návrh a vytvoření počítačové hry v jednom z dostupných ...
Program pro tvorbu normálových map z jedné fotografie, Software for generating normal maps from single image
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Mach Lukáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
V této práci popisuji využití Shape from Shading algoritmů na vytvoření výškových a normálových map z jediné fotografie, následně je zde popsána implementace algoritmu Interactive Normal Reconstruction from a Single Image, ...
Počítačová hra Songs of the Wind, Computer Game Songs of the Wind
; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Sedláček David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)
Cílem této práce bylo vytvořit kompletní počítačovou hru pomocí herního enginu Unity. Hra patří do hudebního herního žánru, jejíž hlavní složka hratelnosti je založena na využití hudby coby prostředku interakce. V rámci ...
Generování webových šablon pro 2D skeletální animace postav, Generating web templates for 2D skeletal character animationľ
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Ondřej (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-23)
TRNĚNÝ, Michal: Generování webových šablon pro 2D skeletální animace postav. [Bakalářská práce] - České vysoké učení technické v Praze. Fakulta elektrotechnická, Katedra počítačů. Vedoucí: Ing. David Sedláček, Ph.D. Předmětem ...
Porovnání herních platforem Unity a Unreal engine, Game Engine Comparison: Unity and Unreal Engine
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-23)
Předmětem této bakalářské práce je porovnání dvou herních enginů: Unity 3D a Unreal Engine 4. V každém enginu byla vytvořena hra. Porovnání je založeno na nabytých zkušenostech při vývoji obou her. Při tvorbě her byl kladen ...
Rozšiřitelná knihovna herních mechanizmů pro Android, Extensible game engine for Android
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
Tato práce zahrnuje návrh a implementaci herního enginu pro platformu Android a popisuje zpusob jeho použití. Projekt je zameren na vytvorení jednoduše použitelného, žánrove nezávislého a rozširitelného herního enginu. ...
Editor hranic ploch pro program ArchiRec3D, Edge editor for ArchiRec3D
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bubník Vojtěch
Cílem mé práce bylo analyzovat program pro 3D rekonstrukci ArchiRec3D a implementovat nástroje pro zadávání, modifikaci a aplikaci hranice na rekonstruované plochy. Dále vytvoření nástrojů pro texturování těchto upravených ...