• Aplikace metod posilovaného učení pro sběratelské karetní hry 

      Autor: Marcel Petráň; Vedoucí práce: Kubíček Ondřej; Oponent práce: Vrba Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-13)
      V posledních letech se ukázalo, že posilované učení je velmi slibné při řešení složitých her. Tento výzkum se zabývá aplikací technik posilování učení na sběratelské karetní hry se zaměřením na Hearthstone. Použili jsme ...
    • Draftování v MOBA hrách s pomocí strojového učení 

      Autor: Petr Šiška; Vedoucí práce: Hubáček Ondřej; Oponent práce: Konrád Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-01)
      Tato bakalářská práce se věnuje problému draftovaní v MOBA hrách. Zabýváme se predikcí vítěze zápasu MOBA hry s pomocí neuronových sítí. Navrhli a implementovali jsme embedding modely, které využívají informace o vybraných ...
    • Učení neznámých objektů s robotem ARI 

      Autor: Martin Zderadička; Vedoucí práce: Pajdla Tomáš; Oponent práce: Zimmermann Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-01)
      Tato bakalářská práce se zabývá úkolem umožnit humanoidnímu robotu ARI učit se a rozpoznávat nové objekty pomocí me-tod strojového učení a počítačového vi-dění. Práce se zabývá vývojem a imple-mentací systému pro detekci ...