• Draftování v MOBA hrách s pomocí strojového učení 

      Autor: Petr Šiška; Vedoucí práce: Hubáček Ondřej; Oponent práce: Konrád Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-01)
      Tato bakalářská práce se věnuje problému draftovaní v MOBA hrách. Zabýváme se predikcí vítěze zápasu MOBA hry s pomocí neuronových sítí. Navrhli a implementovali jsme embedding modely, které využívají informace o vybraných ...
    • Multimodální rozpoznávání emocí z řeči 

      Autor: Jan Čuhel; Vedoucí práce: Pichl Jan; Oponent práce: Hubáček Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-03)
      Tato práce se zaměřuje na problém Rozpoznávánı́ emocı́, který spadá do třı́dy problémů Zpracovánı́ přirozeného jazyka. Cı́lem této práce bylo vytvořit modely strojového učenı́ na rozpoznánı́ emocı́ z textu a ze zvuku. Práce ...
    • Vyhledávání entit a významové rozlišování pomocí dialogu 

      Autor: Ta Van Duy; Vedoucí práce: Pichl Jan; Oponent práce: Hubáček Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)
      Propojování jmenných entit je úloha, ve které se snažíme propojit entity zmíněné v textu s jejich reprezentací ve znalostních databázích jako Wikipedia nebo Freebase. Nicméně, v obecném případě může rozpoznané entitě v ...
    • Zpřístupnění domén klasického plánování pro učení neuronových sítí 

      Autor: Radovan Tomala; Vedoucí práce: Urbanovská Michaela; Oponent práce: Hubáček Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-01)
      Tato práce rozvíjí téma nahrazování standardních přechodových a heuristických funkcí v klasickém plánování hlubokými neuronovými sítěmi. Byly naimplementovány tři nové domény: Peg solitaire, Painting robots a Multiagentní ...