Now showing items 1-4 of 4

    • Analýza potenciálního zákazníka při uvedení nového produktu na trh 

      Author: Sivok Martin; Supervisor: Dobiáš Martin; Opponent: Formánek Ota
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Analýza technické přípravy výroby firmy 

      Author: Vábek Jaroslav; Supervisor: Rouček Vítězslav; Opponent: Formánek Ota
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Hodnocení firmy s použitím modelu excelence EFQM 

      Author: Vančo Tomáš; Supervisor: Jandera Jan; Opponent: Formánek Ota
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)
      Tato práce vysvětluje pojem kvalita a jeho historii, stejně jako Systémem managementu kvality a proces kontroly kvality. Následně popisuje nejrozšířenější koncepce kvality, po-užívané v současnosti. Práce dále představuje ...
    • Značky kvality na českém trhu. 

      Author: Hejzlar Filip; Supervisor: Jandera Jan; Opponent: Formánek Ota
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
      Diplomová práce mapuje značky kvality působící na českém trhu a ve světě. Aby bylo možné značky kvality zmapovat, definuje pojem "značka kvality". Popisuje klasifikaci značek kvality, cílovou skupinu spotřebitelů a podmínky ...