Značky kvality na českém trhu.
Quality marks in the Czech market.
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Hejzlar Filip
Vedoucí práce
Jandera Jan
Oponent práce
Formánek Ota
Studijní obor
Ekonomika a řízení elektrotechnikyStudijní program
Elektrotechnika, energetika a managementInstituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědObhájeno
2017-06-14Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce mapuje značky kvality působící na českém trhu a ve světě. Aby bylo možné značky kvality zmapovat, definuje pojem "značka kvality". Popisuje klasifikaci značek kvality, cílovou skupinu spotřebitelů a podmínky pro získání značky kvality. Pomocí dotazníkového šetření dotazník zjišťuje povědomí o značkách kvality mezi spotřebiteli. Hlavním cílem této práce je zjištění vnímání vybraných značek kvality mezi spotřebiteli, určení nákladů na jejich udržování a propagaci a posouzení přínosu značek kvality pro výrobce. The diploma thesis maps the marks of quality acting on the Czech market and in the world. In order to map the quality labels, it defines the term "quality mark". It describes the classification of the quality labels, the target group of consumers and the conditions for obtaining the quality label. Using the questionnaire survey, the questionnaire identifies awareness of quality labels among consumers. The main aim of this work is to identify the perception of selected quality labels among consumers, to determine the costs of maintaining and promoting them and to assess the contribution of quality marks to manufacturers.
Kolekce
- Diplomové práce - 13116 [545]