• I4Tracking - uplatnění technologie v marketingových studiích 

      Autor: Motl Michal; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Červenka Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Marketingová strategie při prodeji lékařské přístrojové techniky v ČR 

      Autor: Pálka Pavel; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Červenka Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Motivační faktory nákupního chování v online prostředí 

      Autor: Bencúr Juraj; Vedoucí práce: Rojkovičová Veronika; Oponent práce: Červenka Petr
      Práce popisuje optimalizaci konverzního poměru jako cyklický systematický proces analýzy, návrhu řešení, provedení a vyhodnocení experimentů na webové stránce. Zaměřuje se na současné možnosti webové analytiky pro poznání ...
    • Použití statistických metod při analýze Eye Tracking 

      Autor: Krtička Václav; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Červenka Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Řízení výroby prvků internetu věcí 

      Autor: Chromec Jakub; Vedoucí práce: Borýsek Martin; Oponent práce: Červenka Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)
      Diplomová práce se zabývá řízením výroby prvků internetu věcí na příkladu firmy Byzance. Druhá kapitola po vlastním úvodu popisuje obecně internet věcí, jeho historii, úskalí a jeho vztah k celému průmyslu. Třetí kapitola ...