Motivační faktory nákupního chování v online prostředí
Motivational Factors Affecting Customer Behavior in E-commerce
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Bencúr Juraj
Vedoucí práce
Rojkovičová Veronika
Oponent práce
Červenka Petr
Studijní obor
Ekonomika a řízení elektrotechnikyStudijní program
Elektrotechnika, energetika a managementInstituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce popisuje optimalizaci konverzního poměru jako cyklický systematický proces analýzy, návrhu řešení, provedení a vyhodnocení experimentů na webové stránce. Zaměřuje se na současné možnosti webové analytiky pro poznání zákazníků a jejich chování na webové stránce a pro nalezení problematických míst na webu. Práce popisuje možné zdroje pro návrh řešení a metodu A/B testování. Případová studie popisuje praktické využití těchto znalostí k optimalizaci konverzního poměru e-shopu. This work describes the conversion rate optimization as a cyclical systematical process of analysis, solution design, executing and evaluating of experiments on a website. It is focused on current possibilites of web analytics for knowing the customers and their behaviour on a website, and for finding problem spots on the website. The work describes several sources for solution design and the method of A/B testing. A case study represents a practical usage of this knowledge to optimize conversion rate of an ecommerce website.
Kolekce
- Diplomové práce - 13116 [561]