Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Uvedení nového výrobku na trh, New product introduction on market
; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Brdek Vladimír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-27)
Cílem této diplomové práce je návrh marketingového mixu a marketingové strategie pro vstup nového produktu na trh. Diplomová práce bude sloužit firmě PONTI Kunčí s.r.o. jako návod při zavádění nového produktu "mobilní ...
Tvorba marketingové strategie, Creating of Marketing Strategy
; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Vaniš Ladislav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-12-17)
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie společnosti KOVOŠROT SUDA s.r.o. Práce je z důvodů přehlednosti rozdělena na teoretickou a praktickou část.
V teoretické části dochází k popsání základních ...
Aplikace moderních manažerských nástrojů v průmyslu, Application of modern managerial instruments for industry
; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Kraml Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-12-16)
Diplomová práce se zabývá aplikací moderních manažerských nástrojů ve strojírenském podniku Howden ČKD Compressors s.r.o. Důkladně analyzuje tento podnik a porovnává jeho stav před akvizicí (ČKD Kompresory a.s.) se současným ...