ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Mechanical Engineering
  • Department of Management and Economics
  • Master Theses - 12138
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Mechanical Engineering
  • Department of Management and Economics
  • Master Theses - 12138
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tvorba marketingové strategie

Creating of Marketing Strategy

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Smolek Ondřej
Supervisor
Žáček Vladimír
Opponent
Vaniš Ladislav
Field of study
Řízení a ekonomika podniku
Study program
Strojní inženýrství
Institutions assigning rank
ústav řízení a ekonomiky podniku
Defended
2015-01-20



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie společnosti KOVOŠROT SUDA s.r.o. Práce je z důvodů přehlednosti rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části dochází k popsání základních marketingových pojmů a vhodných metod tvorby marketingové strategie, které jsou později aplikovány v praktické části. Praktická část této práce se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí společnosti SUDA, jejíž výsledky jsou shrnuty v analýze SWOT. Zároveň dochází k formulaci jednotlivých marketingových doporučení pro příští období v podobě zjednodušeného návrhu marketingové strategie.
 
This dissertation thesis deals with the creation of the marketing strategy of the KOVOŠROT SUDA s.r.o. The thesis is from the synoptic reasons divided into the theoretical and the practical part. The basic marketing terms and suitable methods of marketing strategy creation which are later applied in the practical part are described in the theoretical part. The practical part of this thesis deals with the analysis of the inner and outer surroundings of the SUDA company which results are summarized in the SWOT analysis. At the same time, the phrasing of the individual marketing recommendation for the next period in the form of the simplified suggestion of the marketing strategy is in progress.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/63528
Collections
  • Diplomové práce - 12138 [130]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV